גורמים במערכת הפוליטית, המעורים בהלכי הרוח בשב"כ טענו הערב (שבת) באזני מעריב כי בניגוד לעמדת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בארגון הביטחוני תומכים בחוק גירוש משפחות מחבלים של "הבית היהודי". "בניגוד ליועמ"ש, שמתנגד לחוק גירוש משפחות מחבלים, ואף מזהיר מפני השלכות בינלאומיות, בכירים בשב"כ תומכים מאוד בחוק, ועמדת הארגון היא שהחוק יסייע בהרתעת מחבלים פוטנציאליים", טען הגורם.



כזכור, בעקבות התגברות הפיגועים בשבועות ובחודשים האחרונים ברחבי יהודה ושומרון, עולים קולות רבים שקוראים להגביר את אמצעי הענישה כלפי מחבלים, מתוך מטרה לחזק את ההרתעה הישראלית. בין הצעדים אותם מקדמים גורמים בימין הם הריסת בתי מחבלים, וכאמור - החוק שמציעה מפלגת הבית היהודי לגרש בני משפחות מחבלים לרצועת עזה. 



מוקדם יותר היום התייחס יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, להצעת החוק ואמר כי יש צורך לקדם אותה בדחיפות. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב בנט כי "המחבלים הפסיקו לפחד, וכשהם לא מפחדים מאיתנו הם רוצחים. לכן מחר נביא את החוק לגירוש משפחות מחבלים להצבעה בוועדת השרים לחקיקה. אני מצפה לגיבוי מלא של ראש הממשלה ושרי הממשלה לחוק זה. הגיע הזמן לגרש מחבלים ולהרוס את בתיהם", עם זאת, בשלב זה הוחלט להעלות את החוק לדיון בקבינט המדיני ביטחוני, שם צפוי מנדלבליט להציג את התנגדותו לחוק.



מהשב"כ לא נמסרה תגובה