התפתחות דרמטית בפרשת הרצח של אימאן עווד, בת ה-30 בעכו. בהודעה שהפיצו בני משפחתו של הבעל, מוחמד לבאבידי, תושבי עכו, ברשתות החברתיות, הם גינו את המעשה ופנו למשפחת הנרצחת בבקשת סליחה. עוד נודע למעריב כי המשפחה הודיעה לסנגורו של החשוד, עו"ד באסל פלאח, כי היא משחררת אותו מייצוג החשוד, לאחר ההתפתחות הדרמטית.



"מוחמד הוא אדם טוב שעזר לכולם", אמרה דודתו זבידה לבאבידי ל"מעריב". "הוא היה מספר לי את כל סודותיו. הוא עזר לכל מי שפנה אליו בעזרה. אנחנו משפחה שלא פגעה בזבוב. לא יודעת מה קרה בשבוע האחרון עד לרצח. רק בשבוע האחרון הוא נפגש במעצר עם שתי בנותיו מאשתו הראשונה - ואמר להן ש'אתן תבינו כשתגדלו'". עווד התחתנה בשנית עם לבאבידי לפני כשנה וחודשיים ויש לה בת מנישואיה הקודמים. אבי המשפחה אישר את הדברים ואמר כי הוא לא מנדה את החשוד. 



עוד נודע, כי במשטרה מתחזקת ההערכה כי הבעל הוא שרצח את רעייתו, לאחר שבסוף השבוע האריך בית משפט השלום בעכו את מעצרו בשבוע. כזכור, לאחר מעצרו הוא הכחיש את החשדות המיוחסים לו.  



הרצח אירע לפני חמישה ימים. עווד נמצאה דקורה בביתה ברחוב הרצוג בעכו. על פי גורמי רפואה מצבה הוגדר תחילה אנוש והתבצעו ניסיונות החייאה, עד לשלב בו נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. הרקע טרם ידוע, אולם לא היו תלונות קודמות בין בני הזוג, כך שלא ברור האם הרקע הוא אלימות במשפחה. בעלה של האישה עוכב לחקירה לאחר שתקף את השוטרים שהגיעו לזירה.



מעדויות השכנים עולה כי הבעל ירד במדרגות וצעק "רצחו את אשתי, רצחו את אימאן". הוא טען כי הגיע הביתה ומצא אותה כשהיא דקורה וללא רוח חיים.  נציין כי הנרצחת נשואה בשנית, ובמשטרה החלו בחקירת נסיבות הרצח. פרמדיק מד"א, מיכאל בביונישב, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה שם ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".