ממלא מקום ראש עיריית קרית גת, דודו בן לולו, נפטר היום (חמישי) כתוצאה מדום לב. בן לולו היה יו"ר מטה הבחירות של הליכוד בעיר, כיהן בתפקידים שונים במועצת העיר. חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד), סיפר ל"מעריב" כי "דודו בן לולו הוא אחד מהאנשים שבאמת הערכתי. איש משפחה ונבחר ציבור מהטובים שהכרתי. זו אבידה ממש גדולה לעיר קריית גת, שאיבדה את אחד האנשים היותר טובים שיש לה. כולי תקווה שבעזרת השם העיר שלנו והמשפחה שלו לא יידעו עוד צער שכזה".



זוהר סיפר כי מינה את בן לולו ליו"ר מטה הבחירות בקריית גת וכיהן עמו יחד במועצת העיר. "היינו ביחד בחיים הציבוריים והפוליטיים", סיפר. בפוסט בפייסבוק רשם זוהר כי "הלב של כולנו נשבר. אדם עם לב ענק ורצון בלתי פוסק להעניק לציבור ולשרת אותו נאמנה. אני פשוט לא מצליח לעכל את האבידה הזו, זה נראה כמו חלום בלהות".



ראש עיריית גת, אבירם דהרי מסר כי "דודו היה חברי ורעי הנאמן, איש ציבור גומל חסדים שטובת ציבור תושבי העיר קרית גת עמדה בראש מעייניו והם השיבו לו תמיכה ואהבה. עוד רבות ידובר ויסופר על האיש היקר הזה ועל פעלו, על ליבו החם ומלא האהבה לכל. אנו כואבים את לכתו בטרם עת ושולחים תנחומים מקרב ליבנו הדואב להוריו היקרים,לרעייתו, לילדיו ולבני משפחתו הענפה, אחת משמונה עשרה המשפחות הראשונות בקרית גת, מבוני העיר ומייסדיה ולכל ציבור תושבי העיר קרית גת ההמומים מכאב".





אמש פרסם בן לולו פוסט בפייסבוק בו קרא לחבריו לאמץ כלבים. "מבול בחוץ, לילה, כולם ישנים", כתב. "ברקים, רעמים, גשם פצצות. ״רוקי מתנה״ וסנואו הכלבה הקטנה החדשה שאימצנו תמיד ערים ותמיד מחזירים אהבה לא תנאים בכל שעה. תאמצו כלבים - רק תרוויחו".



היום, עם היוודע דבר מותו, התמלא הפוסט בתגובות של אנשים הבוכים את לכתו. "פשוט לא אפשרי לדבר עליך בלשון עבר", כתבה אחת מהן. "הבן אדם עם הלב הכי זהב שאני מכירה, מלא נתינה, תמיד עוזר ועונה לכל אדם בסבר פנים יפות. אלוקים בחר לידו מלאך טהור אדם, מלא חמלה. יהיה זכרו ברוך".



"אדם בעל ערכים וחמלה אין סופית", כתב גולש אחר. "כמה טוב היית הן לאנשים והן לבעלי החיים, עצוב שנלקחת בטרם עת, נוח בין מלאכי שמיים".