בן כספית, עיתונאי מעריב ומגדולי מבקריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח הבוקר (שישי) ב-103FM עם ניסים משעל על הפרסומים האחרונים בדבר תיקי נתניהו, לפיהם הפרקליטות תמליץ להעמידו לדין בגין שוחד. לאחר שנשאל האם לאחר חודשים של חקירה והליכים משפטיים נפל הפור, השיב כספית כי "התשובה הקצרה היא כן, אבל התשובה הארוכה היא שאנחנו נמצאים במדינת ישראל, מקום בו הכל יכול לקרות בכל רגע נתון, מה שגם שעסקינן בבנימין נתניהו. הוא יודע לשלוף שפנים ולקוות לניסים ויש לו הרבה מזל, לכן אני חושב שגם הוא לא איבד תקווה". 

"נכון לפרסומים, להדלפות ולעדי המדינה, גם שי ניצן מאמץ את ההמלצה של ליאת בן ארי על שוחד בתיק 4,000", אמר כספית. "להפתעתי, גם 1,000 ממשיך להיות מוגדר כתיק שוחד, למרות שהתבשרנו ששם שוקלים לרדת למרמה והפרת אמונים. אני לא הייתי מתחלף עם נתניהו היום. יש לו עוד שימוע והוא מקווה לפתוח דברים חדשים. שום דבר עוד לא סגור. פרקליט המדינה הודיע שלא יפרסם רשמית את המלצתו עד שהיועמ"ש לא יפרסם רשמית את המלצתו. זה פורש על ידי חלק מהפרשנים כניסיון לתת לו מרווח לסגור את התיקים". 


כספית התייחס גם לפרשת עמדי, במסגרתה נחשדו בני הזוג נתניהו בכך שניסו להעביר סכומים ניכרים ממשרד ראש הממשלה לקבלן אבנר עמדי לשם עבודות פרטיות שביצע עבורם בתקופה שקדמה לבחירת נתניהו לראשות הממשלה בשנת 1996 ובמהלך כהונתו. "פרשת עמדי והמתנות הייתה פרשה חמורה ביותר, הייתה שם המלצה על כתב אישום ופורסמה חוות דעת ציבורית שאתה שואל את עצמך - מה הם חשבו לעצמם שחזרו למקום הפשע? ובסוף התיק נסגר". 
"אני לא רואה חברת ביטוח שתבטח היום את חייו הפוליטיים של בנימין נתניהו", טען כספית, והוסיף כי "אני לא מכיר מצב שבו הוחתמו שלושה עדי מדינה עבריינים שקיבלו מחילה מוחלטת. לכן, אין ספק שזה הולך למקום שזה הולך, שזה כתבי אישום. אני בסך הכל שם את הערת האזהרה". 

נניח והיית חבר קרוב שלו. מה היית מציע לו לעשות?
"הייתי מייעץ לו לבקש עסקת טיעון. לא הייתי מייעץ לו את זה רק אם הייתי חבר שלו, אלא גם חבר שלנו. כלומר, חושב על טובת המדינה. הוא כבר לא יכול ללכת על העסקה של הנשיא ויצמן, שהתפטר ואז נסגר התיק. במקרה הזה, אני לא בטוח שזה אפשרי. אני מציע לנתניהו - הימלט מגורלו של אהוד אולמרט, ויותר חשוב מזה, תפטור את מדינת ישראל היקרה ממצב קרוב מאוד למלחמת אחים, משום שיש מספיק אנשים שמצליחים להאמין בשקר המקושקש והמתועב לפיו יש קשר של שמאלנים להפיל ראש ממשלה מכהן. השמאלנים האלה הם מנדלבליט ורוני אלשיך. פשוט תודה ותשלם קנס גדול וניפטר מהדבר הזה. מצדי, זה יכול לקרות גם ביוני, יום אחד שיחצה את השיא של בן גוריון. הגיע הזמן לכולנו להמשיך הלאה, גם לנתניהו". 
הוא יודה בלקיחת שוחד?
"לא. בעסקת טיעון הוא יכול להודות במשהו פחות מזה. אני בטוח שרוב חבריי רוצים לצלוב אותי על המשפט הזה. אבל אני אומר - אולמרט זה לא נתניהו, הוא היה ראש ממשלה לא פופולרי. פה האיש לא ירפה עד שלא יפרק את כל המוסדות, דרך הפרקליטות ובג"ץ, ושלא לדבר על זה שציבור גדול מאוד בעם חשוב שרודפים אותו ומתעלם מהעובדות והראיות. לא ייגרם לי שום נחת לראות אותו נכנס לבית סוהר. אני מת להגיע למצב שנמנע מזה, ישסו פה איש באחיו בצורה שעוד לא קרתה".