בחירות 2019: חבר הכנסת ושר הפנים לשעבר, חבר מפלגת ש"ס אלי ישי, התראיין היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ואמר על שותפו לשעבר מפלגה, שר הפנים אריה דרעי: "הוא סירב לכל אופציה של איחוד גם כשהרב מזוז סבר שזה יוכל להביא עוד מנדטים, שהרעיון של שתי מפלגות יביא יותר כוח ויותר אלקטורים. להערכתי אפשר היה להגיע אפילו למספר דו ספרתי. דרעי התנגד לזה ולכן זה כבר מאחורינו".



ישי הוסיף: "ש"ס יקרה לי, הייתי מהראשונים שהקימו אותה וכואב לי לשמוע שהיא עלולה לא לעבור את אחוז החסימה. דרעי עצמו חשוד בפלילים וזה לא מוסיף למפלגה. לכן באתי עם הצעה שכדאי לבחון אותה. מכיוון שדרעי סירב היא כבר לא רלוונטית. אנחנו יוצאים כעת לדרך עכשיו וכבר יש גישושים ודיבורים לאיחוד כוחות עם כל מיני מפלגות. כשיהיו גישורים אתם תדעו עליהם. היצירתיות של כולנו עובדת, אך כרגע איחוד עם ש"ס לא עומד על הפרק".





ציינת שלדרעי יש המלצה על כתב אישום כנגדו. למה לא תלך להיות מספר שתיים שלו ואם הוא ילך הביתה תהיה ראש ש"ס?


"אני מכיר את המערכות שלנו ויודע מה הצעד הטוב ביותר עבורן. אם אני רוצה להביא להגדלת הכוח, הדרך שלי היא המתכונת הנכונה. אני לא מחפש להיות שר או חבר כנסת. ישבתי המון שנים כחבר כנסת ושר, אני מחפש לתרום. עשיתי לא מעט דברים ויש ביכולתי לעשות עוד דברים נוספים".



אם לא ש"ס, מה עדיף לך? הליכה משותפת עם הבית הלאומי או גורם שלישי?


"הסקרים ידברו בעד עצמם. מוקדם מידי מכדי לדעת, זו ביצה שעוד לא נולדה. נשאיר את הנושא לראיון הבא".