התפתחות פוליטית דרמטית: יושב ראש מפלגת המחנה הציוני, אבי גבאי, הציע הערב (שלישי) לרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף במילואים, בני גנץ את המקום הראשון במפלגה, וגנץ סירב. לדברי עיתונאי חדשות עשר, גנץ חשש לעמוד בראש המחנה הציוני.



עוד דווח כי קיים סיכוי גבוה לשיתוף פעולה פוליטי בין בני גנץ לשר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, שהודיע על ריצה במפלגה חדשה בראשותו. הקשר בין השניים התהדק לאחרונה והם דיברו על אפשרות לחבירה פוליטית. בכיר צה"ל נוסף שעולות השערות לגבי הצטרפותו למרוץ לכנסת ה-21 כרגע הוא יואב גלנט, שיתפקד ככל הנראה למפלגת הליכוד.



בתוך כך, סקרי מהדורות החדשות מצביעים על תמיכה ציבורית בהיקף של כ-15 מנדטים במידה וגנץ ירוץ בראשות סיעה כלשהי לכנסת. סקר "החדשות" הראה כי אם גנץ יחבור למפלגת המחנה הציוני, כוחה יעלה מ-11 מנדטים ל-25.



כזכור, מחוץ לביתו של גנץ נתלו היום שלטים הקוראים "גנץ, ישראל מחכה לך", כשעליהם מודפסת תמונתו יחד עם תמונותיהם של ציפי לבני, גבי אשכנזי, אהוד ברק, יאיר לפיד ואבי גבאי.



מלשכתו של גבאי נמסר בתגובה: "אבי גבאי הוא יו"ר המחנה הציוני והמועמד מטעמה לראשות הממשלה. היום לכולם ברור שהבחירות הקרובות הן בין אבי גבאי לבנימין נתניהו ואנחנו ננצח".