בעקבות הדיווחים על איחוד כוחות בין שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון ומפלגתו החדשה, לרב אלוף במילואים, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, המקבל תמיכה ציבורית גבוהה בסקרים האחרונים, חברי הליכוד מגיבים. חבר הכנסת דוד אמסלם אמר היום (חמישי) לגל"צ: "כל אדם, ובוודאי רמטכ"ל שמצטרף לפוליטיקה, זה מבורך, אבל הוא צריך להגיד את עמדותיו. נכון להיום בני עדיין חתול בשק".

עוד הוסיף אמסלם כי: "הוא צריך לבטא את עמדותיו, שיסביר, לא רק בנושאים הביטחוניים. הליכוד, בצורה מאוד ברורה, מחזיק בעמדות שלו, ולשמחתי הציבור במחנה הלאומי יודע למה הוא מצביע. נכון להיום זה לא ידוע מה הוא חושב. אם עמדותיו הם של המחנה הלאומי, שיצטרף. אם לא, שהציבור יבחר אם הוא מאמין במחנה הלאומי או בעמדות אחרות. הציבור לא יקנה את הטקטיקה של לא להגיד כלום עד הדקה ה-90".
 
גם חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד התבטא היום ברשת ב' של כאן ואמר: "הצטרפותם של הירש, גנץ ויעלון לא משפיעים על הליכוד בין כה וכה, כי הם שייכים לגוש השמאלי של המפה. זה לא מטריד את נתניהו. זה משפיע אולי על מנדט לפה או לשם. להפך, זה מפורר את הגוש השני וכך הם לא מייצרים אלטרנטיבה".

בתוך כך, לאור הספקולציות לגבי הצטרפותו של אלוף במילואים יואב גלנט למפלגת הליכוד אמר ביטן ואישר: "כן, גלנט מגיע אלינו. אני יודע את זה כבר הרבה זמן".