ראשי קבוצת הליכודניקים החדשים, שבליכוד עשו בשנה האחרונה מאמצים גדולים לדחוק אותם אל מחוץ לשורות המפלגה, הודיעו אתמול כי בכוונתם להתמודד בפריימריז הקרובים בליכוד הצפויים להתקיים ב-5 בפברואר, ואף קראו לציבור לסייע במימון קמפיין הבחירות של חברי הקבוצה. ראשי הקבוצה החליטו להריץ חמישה חברי כנסת בעלי עמדות כשלהם ובמקביל להתמודד בעצמם.

"במקום קבלני קולות - יש לנו אתכם. במקום ללכת לאירועים של קבלני קולות, תימכו בנו כדי שנוכל לאתר את הליברלים של בגין, מרידור ואיתן", כתבו חברי הקבוצה בפייסבוק. ראשי הקבוצה שהודיעו על התמודדות הם ליאור מאירי, מייסד הליכודניקים החדשים. שירת בגבעתי ולאחר מכן עשה 18 שנות מילואים בגדס"ר אלכסנדרוני, שבמהלכן גם לחם במלחמת לבנון השנייה, מה שהוביל אותו לדבריו לאכזבה קשה מההנהגה ולהבנה שהמערכת הפוליטית בישראל צריכה שינוי מהותי. 
 
אתו יתמודד דובר הקבוצה ניר הירשמן, יועץ תקשורת ויזם, לשעבר יועצו של השר מיכאל איתן. הירשמן היה מראשי מאבק המילואימניקים של מלחמת לבנון השנייה, מראשי התנועה לזכויות דיגיטליות והמאבק במאגר הביומטרי. עוד מתמודדת היא הדר ויסמן שמחוני, רס"ן מיל', מהנדסת תעשייה וניהול, ודוקטורנטית לכלכלה. את מעורבותה הפוליטית התחילה ב-2011 עם התפקדותה לליכוד, בשלהי המחאה החברתית, כשהבינה לדבריה שאי-התפקדות לתנועה שלה היא חוסר אחריות דמוקרטית.

הדר היא ממנהלות הקהילה של הקבוצה כבר כמעט שנתיים. ברשימה גם דן קלארמן, המקדם את נושא ההתפקדות של הליכודניקים החדשים בליכוד משנת 2010 והיה חבר בגרעין המייסד של הליכודניקים החדשים, שעד לאחרונה שימש כמנהל תחום הייטק ובטחוני בחברת ייעוץ.