62% אינם מרוצים מתפקוד הממשלה, כך עולה מסקר שפורסם הערב (שבת) בתוכנית "פגוש את העיתונות" ב"רשת 13". 32% מהמשיבים השיבו שהם מרוצים, ושישה אחוזים השיבו כי אינם יודעים. 29% מהמשיבים אמרו כי שר האוצר הנוכחי משה כחלון הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד שר האוצר, לאחר הבחירות שיתקיימו בעוד כארבעה חודשים. 14% השיבו כי אורלי לוי אבקסיס היא המתאימה ביותר, ו-57% השיבו שאף אחד מהשניים אינו מתאים לדעתם. 

לדברי 27% מהמשיבים לסקר, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שרשם באופן רשמי את מפלגתו מוקדם יותר השבוע, הוא המתאים ביותר לתפקיד שר הביטחון לאחר הבחירות הקרובות. 11% בחרו ברמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט ובשר החינוך נפתלי בנט, 9% בשר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן ובשר הביטחון לשעבר אהוד ברק. 6% השיבו כי המתאים ביותר הוא השר יואב גלנט ו-27% מהמשיבים, מספר דומה לאלו שתמכו בגנץ, השיבו כי אף אחד מהמשיבים אינו מתאים לתפקיד לדעתם. 

עוד נבדקה רמת הסיפור מתפקודם המקצועי של השרים. 53% מרוצים מתפקודה של שרת המשפטים איילת שקד ו-44% משר החינוך נפתלי בנט. כמו כן, 43% מרוצים מתפקודם של שר התחבורה ישראל כ"ץ ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו. 42% מרוצים משר התיירות יריב לוין,  41% משרת התרבות והספורט מירי רגב ו-39% מהשר לבטחון פנים גלעד ארדן. 26% מרוצים משר הכלכלה אלי כהן ומשר השיכון יואב גלנט, 24% משר התקשורת איוב קרא ו-23% משר החקלאות אורי אריאל. בנוסף, 20% מהשר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי ו-13% משר הפנים