לאחר המפץ הימני עליו הכריזו אמש נפתלי בנט ואיילת שקד, התייחס היום (ראשון) איש התקשורת, ינון מגל לאפשרות כי יחבור למפלגת "הימין החדש" ונשאל האם קיבל הצעה להיות חלק ממנה. הרשימה החדשה, שהתפצלה כאמור מהבית היהודי, תנסה להעמיד רשימה אשר תנסה תפנה לאוכלוסיה יותר רחבה וגם חילונית יותר. 



אחד המועמדים הטבעיים והמסקרנים ביותר שעשויים למצוא את עצמם ברשימה לכנסת הוא הח"כ לשעבר, ינון מגל, אשר מנחה את תוכנית הרדיו שלו בכל בוקר ב-103FM עם ענת דוידוב. מגל, אשר פרש מהכנסת בעבר לאחר שהתמודד עם האשמות על הטרדות מיניות, נשאר פעיל מאוד ברשתות החברתיות ומביע את דעתו בתוכנית, שלא פעם טען כי ישנה אפשרות שיחזור לפוליטיקה.



הבוקר (ראשון) מתברר כי המגעים עלו מדרגה, וכי מגל קיבל הצעות מ"הימין החדש" ומעוד מפלגות אשר מעוניינות להיכנס לכנסת. כאשר נשאל על כך בבוקר, אמר: "יש כמה מקומות שאני מתלבט בהם. יותר ממקום אחד", אמר מגל ופנה לדוידוב: "אני איתך פה לעד. רב איתך כל בוקר. כל בוקר. אני עוד לא שם".



לאחר מכן הוסיף: "האמת שאני בהתלבטות גדולה, זה מחיר גדול להיות בפוליטיקה מהמון בחינות. נכנסתי לחובות גדולים בגלל מה שקרה לי, והבאתי הרבה כסף מהמשפחה, ואני צריך לשקם את עצמי, יש את החיידק, אבל לא בטוח, ויש את הרצון לעשות 'נה!'. יש פה סוג של שליחות, אבל אני עושה את השליחות הזאת גם פה. רב, צועק, חוטף".



ינון מגל הינו איש תקשורת שבמשך שנים ארוכות היה בעמדות מפתח. בעבר היה העורך הראשי של אתר וואלה!, הגיש את מהדורת החדשות של מבט במשך ארבע שנים, והיה גם כתב בעברו. בשירותו הצבאי היה מגל חלק מסיירת מטכ"ל, כיום הוא משדר ב-103FM ובערוץ 20.



לאחר שהדברים פורסמו, חברת הכנסת מיכל רוזין כתבה בטוויטר: "בנט ושקד פותחים את הימין החדש עם מטרידן ישן. שולחים מסר ברור שפגיעה בנשים עדיין לא מזיזה להם וגברים פוגעים עדיין יקבלו חיבוק "לבבי" במפלגתם". מגל לא נשאר חייב וכתב: "אחרי כל העליהום ורצח האופי, ה"תיק" נגדי נסגר מחוסר אשמה. זה לא מפריע לשמאל הפשיסטי להמשיך לטנף בן אדם משיקולים פוליטיים. מיכל, האמת, להקיא עליך". רוזין השיבה: "ינון, האמת, להקיא גם מילולית וגם מהפוליטיקה על מי שהטריד לפי הודאתו עובדת שכפופה אליו. מקווה שלא הזמינו אותך למסיבת הסיום של הבית היהודי".