"הימין החדש", רשימתם החדשה של שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד, תקרא צל"ש, מפלגה אשר נרכשה מעו"ד יוסף פריצקי, שר התשתיות לשעבר מטעם מפלגת שינוי. פריצקי, שלא מסתיר את דעותיו השליליות על השרה שקד, ולא פעם השתמש באמירות סקסיסטיות כלפיה, סיפר היום (ראשון) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM שלא ידע שבנט ושקד הם הקונים הפוטנציאלים ודווקא שמח להיפטר מהמפלגה שהחזיק.
"אחרי שנת 2006 נותרתי עם מפלגה כאבן שאין לה הופכין שאי אפשר להיפטר ממנה", סיפר פריצקי, "לפני כשישה חודשים טלפן אליי עמית למקצוע ותהה אם אני מוכר למכור לו את שלד המפלגה. שמחתי להיפטר ממנה, העברתי את המפלגה, קיבלתי את האגרה ששילמתי והלכתי לביתי שמח ומאושר. לו הייתי יודע שאלו הקונים הייתי אולי פועל אחרת. מדובר בפרוצדורה מקובלת בתאגידים. יש עורכי דין שמחזיקים חברות שנרשמו והם מעבירים את שלדים למי שהם רוצים".
לרשום מפלגה זו לא פרוצדורה יקרה.

"כמה עשרות אלפי שקלים ובעיקר נדרשים לחתימות. התברר לי רק הבוקר ששלד המפלגה עבר לנפתלי בנט ואיילת שקד. אני שמח שמשהו חדש מתחיל כי שלד המפלגה לא שונה כלל. עקרונות המפלגה שלי היא הפרדת הדת מהמדינה והגעה להסכם קבע תוך משא ומתן הפלסטיני. אני מאמין גדול בערכים אלו. אני באופן אישי לא מתקרב לפוליטיקה יותר".



נכנסת להיסטוריה כמייסד המפלגה של הימין החדש.
"אולי הם נכנסו להיסטוריה כממשיכי דרכי? באופן אישי אני לא צופה עתיד גדול למפלגה הזאת. החילונים לא יצביעו עבורם ולדתיים יש מקום אחר להצביע. הם יפסידו מכל העולמות. אם אחרי שינוי גם הם יהיו בבית הקברות הפוליטי - מקומי בגן עדן מובטח".


"לא צופה עתיד גדול למפלגה הזו". בנט ושקד. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90


זה לא כמו לתרום כליה ולהרגיש שהיא חיה אחריך?
"בדיוק הפוך. אני אגב לא יודע מה אצביע בבחירות. נראה מה יהיה. המבחר רק הולך וגדל. כנראה שהמפעל צריך לייצר קופסאות חדשות".