אפקט הקמת "הימין החדש" בראשות איילת שקד ונפתלי בנט עושה את שלו וכבר מתבטא בסקרים. בסקר שנערך בחברת "החדשות" הליכוד מאבד במקצת בכוחו, מפלגתו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ "חוסן לישראל" עומדת על 14, יש עתיד והרשימה המשותפת מקבלות 12 מנדטים כל אחת, המחנה הציוני מתרסקת עם 9 מנדטים, יהדות התורה עם 7 ומפלגתם החדשה של בנט ושקד מקבלת 6, תוצאה לא מעודדת במיוחד במבחינתם של שני השרים.

גם כולנו, ש"ס ומרצ עומדות על 6 מנדטים כל אחת. מפלגתה של אורלי לוי, "גשר", זוכה על פי הסקר ל-5 מנדטים בדומה לישראל ביתנו של ליברמן. אפקט הקמת מפלגתם של בנט ושקד מתבטא בתוצאה לה זוכה הבית היהודי שמקבלת 4 מנדטים.
עוד לפי סקר חברת "החדשות", אם הבחירות היו מתקיימות היום, ומפלגות חוסן לישראל של בני גנץ והמפלגה של משה בוגי יעלון היו רצות ביחד ושאר המפלגות היו נשארות כמו שהן, תקבל רשימתם 16 מנדטים והליכוד תקבל תרד במנדט ותקבל 27.

גנץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
לשאלה לגבי הדמות אותה הנשאלים רוצים לראות בראשות הממשלה, גנץ זוכה לתוצאה מפתיעה ומקבל 26%, זאת לעומת נתניהו שזוכה ל-36%.

בסקר שפורסם בחדשות עשר, הליכוד זוכה ל-30 מנדטים, חוסן לישראל עם 14, הרשימה המשותפת - 13, יש עתיד -11, הימין החדש -8, המחנ"צ - 8, יהדות התורה - 7, כולנו - 6, ישראל ביתנו - 5, גשר - 5, ש"ס - 5, מרצ - 5 והבית היהודי מקבלים 3 מנדטים, תוצאה שלא מספיקה להם כדי לעבור את אחוז החסימה. 

בסקר של כאן חדשות, הליכוד ונתניהו מקבלים 27 מנדטים, יש עתיד - 16, הימין החדש - 14, חוסן לישראל - 13, הרשימה המשותפת - 12, המחנ"צ - 9, יהדות התורה -7, מרצ - 6, גשר - 5, ש"ס - 4. לפי הסקר שתי מפלגות הימין, ישראל ביתנו והבית היהודי, מתרסקות ולא עוברות את אחוז החסימה בעקבות הקמת מפלגתם של בנט ושקד.