נטישת נפתלי בנט ואיילת שקד את מפלגת הבית היהודי הובילה לזעזוע שמתבטא בחיפוש מהיר אחר דמויות אהודות על הציבור הדתי כדי למשוך את הציבור חזרה לשורות המפלגה. ל"מעריב" נודע כי לאחרונה פנו בכירים בבית היהודי לעיתונאית והמנחה סיון רהב-מאיר והציעו לה להצטרף לשורות המפלגה. גם במפלגת האיחוד הלאומי פנו לרהב-מאיר בהצעה דומה. רהב-מאיר מסרה בתגובה: "אכן קיבלתי כמה שיחות מאז מוצאי שבת, תודה, זה מאוד מחמיא, אבל זה לא הכיוון שלי".

רהב-מאיר זוכה לפופולריות רבה בכל חלקי הציונות הדתית ואף מחוץ לגבולות המגזר, דבר שיכול לסייע להביא קהלים שלא ימהרו להצביע לבית היהודי. גם לפני הבחירות הקודמות, פנו אליה בבית היהודי בהצעה להצטרף למפלגה ולקבל שריון ברשימה. גם אז סירבה בנימוס. בעלה ידידיה מאיר קיבל הצעה מ"יחד", אך סירב.
עזיבת השרה איילת שקד וח"כ שולי מועלם למפלגת "הימין החדש" גרמה לכך שאין כיום אשה בשתי המפלגות, ולכן מנסים בבית היהודי ובאיחוד הלאומי לצרף לשורותיהן לפחות דמות נשית מוכרת אחת. אמש הודיעה חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק על כוונתה להתמודד לפריימריז ברשימת האיחוד הלאומי.

לחברי מרכז האיחוד הלאומי כתבה סטרוק על כוננתה להתמודד. "אתם מכירים את פעילותי כח"כית בכנסת הקודמת. בקדנציה קצרצרה וסוערת השתדלתי, ונראה לי שבמידה לא מבוטלת הצלחתי, להיאבק למען הערכים של כולנו, לייצג נאמנה את הציבור הנפלא שלנו, ולפעול לקידום שלל מפעליו. לכנסת ה-20 לא נכנסתי, אך זכיתי בחסדי ה' לפעול ולהשפיע לא מעט על מהלכי הכנסת והממשלה, בעיקר מאחורי הקלעים, כמנהלת שדולת ארץ ישראל".