חבר הכנסת יהודה גליק (ליכוד) הודיע היום (שלישי) על החלטתו להתחתן עם הדס דיסין, יו"ר עמותת אמיצים להעצמת אלמנים ואלמנות צעירים ולבני משפחותיהם, כשנה לאחר מותה של אשתו יפה (יפי) גליק ז"ל. ח"כ גליק אמר מעל דוכן הכנסת: "מכיוון שקיבלתי מכם אהבה וחיזוק בשמחה ובאבל, אני מוצא חובה נעימה לשתף אתכם בהתפתחות חדשה. במסגרת פעילותי לקידום נושא יתומים ואלמנות בזכות עמותת אמיצים בראשות הדס דיסין, אני שמח לבשר לכם כי הדס ואני החלטנו להתחתן". 

"בתקופה הקרובה כשכולנו נהיה עסוקים בפריימריז ובבחירות הדס ואני נהיה עסוקים בהיערכות לבניית בית חדש", הוסיף. חבר הכנסת זכה לתשואות ולברכות מחברי הכנסת שנכחו במליאה. יפה (יפי) גליק הלכה בחודש ינואר לעולמה, זאת לאחר שהייתה מאושפזת במשך כחצי שנה בעקבות אירוע מוחי קשה. מח"כ גליק נמסר אז כי "לפני דקות אחדות אהבת חיי החזירה נשמתה לבוראה. ברוך דיין האמת". מעט לפני כן חיתן הח"כ את בנו שלמה, בהעדרה של האם והרעייה, שעמה גידל שמונה ילדים, מהם שניים באומנה. 
בחודש נובמבר, לאחר שהיה צו איסור פרסום על הפרשה במשך תקופה ארוכה, החליט ח"כ גליק לשבור שתיקה ולהודות כי הוא הח"כ שהיה במרכז פרשת ההטרדות המיניות בין הח"כ ליועצת התקשורת יוספה ברק. ברק התלוננה כי גליק שלח לה הודעות זימה וניסה לגרום לה להיות איתו, תוך כדי התכתבויות מביכות, שלטענתה פגעו בה, גם מתוך עניין שהם עבדו אחד עם השנייה בכל הקשור לנושא העישון.

יהודה ויפי גליק. צילום: פלאש 90
יהודה ויפי גליק. צילום: פלאש 90

 

כזכור, הצלחתו של יהודה גליק להתאושש מהפציעה הקשה אותה חווה בניסיון ההתנקשות בו בנובמבר 2014, הוגדרה כנס רפואי בבית החולים "שערי צדק".  גליק נורה שש פעמים, ארבע באיזור הבטן ועוד כדור באיזור הצוואר לאחר כנס בנושא הר הבית שנערך בירושלים. הוא התמוטט והיה בסכנת חיים. מי שירה בו היה מועתז חיג'אזי, אסיר ביטחוני לשעבר, אשר חוסל מאוחר יותר על ידי כוחות הביטחון.