גיא פלג, הכתב והפרשן לענייני משפט ב"חברת החדשות" וב-103FM, התייחס הבוקר (רביעי) לפרסום שלו מאמש, לפיו היועמ"ש מתכוון להודיע על שימוע לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפני הבחירות. בראיון בגלי צה"ל הסביר פלג כי "אם יסיים את העבודה, הוא חושב שראוי לפרסם את החלטתו לפני הבחירות", אך ציין: "ייתכן שיהיו השלמות חקירה שיטרפו את הקלפים". מלבד זאת, הבהיר: "בשונה ממה שנטען לאחרונה, תיק 2,000 הוא תיק הדגל ולא תיק 4,000". 



"הם דנים בפורום הזה, בין היתר, גם בעניינים שעל הפרק", אמר פלג בהתייחס לפגישת אנשי מערכת המשפט, שבה התייעץ היועמ"ש עם הנוכחים בנושא. "אנחנו מבינים שישבו שם נשיאי בית המשפט העליון לדורותיו. הפורום מתכנס ודן בשאלה קונקרטית שעומדת בפני היועמ"ש, ודוברים שם דוברים כבדי משקל, אולי הכבדים ביותר שקיימים במערכת המשפט הישראלית - כמו אליקים רובינשטיין, דורית בייניש ואהרן ברק".

"מאז הפרסום שלנו כל אחד הוסיף איזושהי תוספת אז אני רוצה לדייק", המשיך העיתונאי. "השאלה שהיועץ העלה לדיון היא האם הוא יכול מבחינה משפטית במקרה שבו יסיים את העבודה, לדעת הפורום, לפרסם הודעת שימוע לפני בחירות, ואם כן - כמה זמן לפני הבחירות. כלומר, הודעה על כתב אישום בכפוף לשימוע". 

לדבריו, "היועץ המשפטי אמר שעמדתו היא שהוא בהחלט מתכוון, אם יסיים את העבודה, והוא עושה כל מאמץ בשביל לסיים את העבודה, לפרסם הודעה על שימוע לפני הבחירות, משום שהוא חושב שחשוב שהציבור ידע זאת לפני הבחירות". 
הוא הוסיף כי "לפי המידע שיש לי, ושוחחתי עם מספר משתתפים במפגש, כולם אישרו שיש לפרסם את ההחלטה לפני הבחירות. אך כאן יש נעלם. ייתכן שיהיו השלמות חקירה שעשויות לטרוף את הקלפים. אבל אם לא יהיו, ובשלב הזה זה לא נראה כך, אז הוא מתכוון לפרסם הודעת שימוע לפני הבחירות עד השבוע הראשון של מרץ". 
מלבד זאת, אמר פלג כי "אי אפשר להתייחס לעבירת הפרת אמונים כעבירת מעוטת ערך. בית המשפט קובע קלון או לא קלון. אם אתה שואל את דעתי - ודאי שזה קלון. מדובר בהפרה של אמון הציבור". 
כשנשאל לגבי עמדת הפרקליטות ביחס לתיקים, הסביר כתב המשפט כי "אני יודע שבפרקליטות מתייחסים לכל תיקי נתניהו כתיקי שוחד. מיד אחרי ששי ניצן אמר את האמירה שלו, שטרפה את הקלפים, אמנון אברמוביץ' אמר ש-1,000 הוא שוחד אבל עם כוכבית גדולה. עכשיו נראה אם היועמ"ש יחליט שזה שוחד או הפרת אמונים. לגבי 2,000 ו-4,000 יש תמימות דעים של כל העוסקים במלאכה שאלו תיקי שוחד. בשונה ממה שנטען לאחרונה, ההערכה היא של גורמים שאיתם אני משוחח בעת האחרונה שהיא שדווקא תיק 2,000 הוא המשמעותי ביותר משום שמדובר בהקלטה של ראש הממשלה בקולו שלו".