מאות בני אדם הגיעו להפגין הערב (שבת) מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים במחאה על מעצרם של הנערים החשודים באירוע טרור יהודי האסור בפרסום. המפגינים, שהתעמתו עם שוטרים במהלך המחאה וחסמו את כיכר פריז, טענו כנגד שיטות החקירה שמפעיל השב"כ נגד החשודים, ביניהן האיסור להיוועץ בעורך דין. 



בהפגנה השתתפו בין היתר הרב יהודה גלעד, ראש ישיבת מעלה גלבוע וחה"כ לשעבר מטעם מפלגת העבודה, כמו גם יוסי דגן, ראש מועצה אזורית שומרון, ישראל גנץ, ראש מועצה אזורית בנימין ואליהו ליבמן, ראש המועצה האזורית קריית ארבע. נוסף אליהם, הגיעו להפגנה רבנים ואישי ציבור נוספים. 

הרב חיים דרוקמן

במהלך ההפגנה הוקרן סרטון של הרב חיים דרוקמן, שקרא לראש הממשלה שחרר את החשודים. לדבריו, "אני פונה לראש הממשלה ממעמקי ליבי להורות לשחרר מיד את הנערים הקטנים, שלושת הנערים העצורים על ידי השב"כ", אמר דרוקמן. "אם יש איזו בעיה, מן הראוי לחקור אותם כפי שחוקרים כל אחד במדינת ישראל, אבל בשום פנים ואופן לא במרתפי השב"כ".

הרב קרקובר, רב היישוב כוכב השחר, קרא לקחת את הסמכויות מהמחלקה היהודית בשב"כ. לדבריו, "נתנו למשוגעים האלה סמכויות והם לא יודעים להשתמש בהם".

במהלך ההפגנה חסמו המפגינים כאמור את צומת כיכר פריז בירושלים, וכוחות המשטרה שהגיעו למקום הכווינו את התנועה לדרכים חלופיות, כשמבקביל ניסו להשיב את הסדר הציבורי ואת התנועה לסדרה. עוד בטרם ההפגנה, חסמה המשטרה את ציר הנסיעה מרחוב עזה/ארלוזורוב דרך שדרות בן מימון ועד כיכר פריז.