לאחר ששב מביקורו הרשמי בברזיל  פתח הבוקר (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו את ישיבת הממשלה ואמר כי "הערב אפגש עם היועץ לביטחון לאומי ג'ון בולטון ואדון בנושא המאמצים להדוף את התוקפנות האיראנית בסוריה, וזאת בהמשך לשיחה שקיימתי עם הנשיא פוטין ביום שישי". נתניהו ציין לאחר מכן כי "הברית הצבאית והמדינית עם ארצות הברית מתחזקת". 



ראש הממשלה התייחס לביקורו בברזיל ואמר: "חזרתי מברזיל, יש לנו בעלת ברית חדשה, הנשיא החדש ז'איר בולסונארו מתכוון להפוך אותה למעצמה חזקה עוד יותר. הרפורמה המרכזית שלו נוגעת קודם כל לישראל".



"הנה דברים שאמר עלינו: 'מי שמחליטים מי היא בירת ישראל הם מדינת ישראל והעם בישראל. אם לא היו לנו קשרים עם ישראל ופתאום היינו מקיימים קשרים הייתי שם את השגרירות בירושלים או בתל אביב? הייתי שם בירושלים. אני רוצה להיות יותר מחבר של נתניהו, אני רוצה להיות אח שלו. אני מאמין שיעריכו את ברזיל יותר בגלל זה'". נתניהו ציין כי בברזיל "מעריצים אותנו", והוסיף: "אני לא מתכוון רק לנשיא שהוא אישיות מרשימה מאוד בשונה מהדימוי שלו בתקשורת".



ראש הממשלה התייחס לענף הייצוא הישראלי ואמר כי "הייצוא הישראלי שבר שיא ב-2018 והוא צפוי להגיע לכמאה ועשרה מיליארד דולר. ייצוא הסחורות להודו ולאמריקה עלה בכ-27 אחוז ואלה כל השווקים החדשים שאנחנו פותחים".



"בשורה טובה נוספת", המשיך נתניהו, "היא שאנחנו מתכנסים בפעם הרביעית כדי לטפל באלימות כלפי נשים. אנחנו נאשר בממשלה תכנית שתתמקד בטיפול התוקפים, דבר שלא היה עד כה. כמו שאנחנו מטפלים בטרור, אנחנו מטפלים בטרוריסטים. נאשר תכנית למיגור האלימות במגזר הערבי. זה סך כולל של 50 מיליון שקלים.