גיא פלג, הכתב לענייני משפט של "חברת החדשות", ואמנון אברמוביץ', הפרשן המדיני של המהדורה, התייחסו הערב (שני) לנאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בו דרש "לקיים עימות עם עדי המדינה" בתיקים נגדו, וחשף כי בקשתו בנושא סורבה במהלך חקירותיו. 



"אנחנו רואים התפתחות בדברי נתניהו", הסביר פלג, "בעבר הוא אמר אין כלום כי לא היה כלום. לאחר שפורסם כי היועמ"ש נפגש עם בכירי מערכת המשפט הוא אמר שהוא מאמין שלא יהיה שימוע. הוא חושב שמדובר במופע ריאליטי, הוא שוכח שהוא החשוד". 

לדבריו, "בית המשפט כתב שאין חובה לערוך כל עימות. בשורה התחתונה, היועץ המשפטי לממשלה הם שניתבו את החקירה הזו. ראש הממשלה הוא החשוד בתיק הזה, הוא לא זה שמנהל את החקירה".


אברמוביץ': "לא זוכר מופע כזה ציני"

הפרשן אמנון אברמוביץ' התייחס, כאמור, אף הוא לדבריו. "גם אלה שרוצים את טוהר ההליך ואומרים שאין להם החלטה ביחס לעמדת היועץ, ואומרים שניתן לעשות מעשה - גם האנשים האלה צריכים לזכור שרק לפני חודש וחצי נתניהו דיבר על הקרבה וגוף ונפש".

"אני לא זוכר מופע כזה ציני", הוסיף העיתונאי הוותיק. "יהיו לך המון פורמטים להשמיע אותם. אף אחד לא הושמץ ככה? 'בגין בוגד', 'שרון רוצח', 'רבין בוגד'. אני לא מתפלא, למרות שאני רוצה הליך הוגן. הוא אמר שאנחנו ערב מלחמה. גם המופע הערב שעסק בחקירות, ונועד לבייס הפוליטי, ותו לא".