שר האוצר משה כחלון החליט למנות את חברת הכנסת ד"ר יפעת שאשא-ביטון לשרת הבינוי והשיכון במקום השר לשעבר יואב גלנט, שפרש מהמפלגה. במסגרת זאת, הודיע כחלון הערב (שני) למזכירות הממשלה לבצע את התהליך הנדרש לצורך אישור מינויה של שאשא-ביטון לשרת הבינוי והשיכון מטעם סיעתו.



על פי הודעת כחלון, אישור מינויה של ח"כ שאשא-ביטון יעלה במליאת הכנסת כבר ביום רביעי הקרוב. בעבר שימש חברת הכנסת כסגנית ראש עיריית קריית שמונה וכסגנית נשיא של מכללת "אוהלו". במהלך הקדנציה נוכחית, כיהנה כיו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת. 

"בארבע השנים האחרונות הובילה מפלגת 'כולנו' מהפכה ששינתה את פני שוק הדיור בישראל", אמר כחלון. "הפכנו את מגמת המחירים, סיפקנו לכ-130,000 צעירים דירה במחיר הוגן באמצעות מחיר למשתכן ושברנו שיאים בתכנונים ושיווקים שימנעו את משבר הדיור הבא".

לדבריו, "תיק הבינוי והשיכון הנו תיק חברתי-כלכלי מרכזי בממשלת ישראל ואני בטוח שח"כ יפעת שאשא-ביטון תמלא את תפקיד השרה במקצועיות, במסירות ובהצלחה לטובת כלל אזרחי ישראל." 

ח"כ יפעת שאשא-ביטון: "אני מודה לשר כחלון על האמון שהוא נותן בי ומודעת היטב לחשיבות התפקיד. אעשה ככל יכולתי על מנת לבצע אותו על הצד הטוב ביותר".