ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיש בקשה נוספת לאישור מימון הוצאותיו המשפטיות על ידי מקורביו, שיסייעו לו במימון בסך מיליוני שקלים, כך פורסם הערב (שלישי) בערוץ "כאן 11". בקשתו הקודמת של נתניהו כמעט ונדחתה על הסף, אך בקשה זו ששלח ראש הממשלה הינה מנומקת ומפורטת, כולל מי הוציא כמה, ועל כן יש סיכוי כי בקשתו הפעם אכן תתקבל. 



המממנים המוצגים בבקשתו של נתניהו הם בן דודו, נתן מיליקובסקי, ואיש העסקים ספנסר פרטרידג', חבר קרוב של נתניהו. במהדורת "החדשות" פורסם כי התרומות שאמור נתניהו לקבל משניהם מגיעים לסדר גודל של כ-2 מיליון דולרים. בטווח הקרוב יבדוק משרד מבקר המדינה את הנושא ויגיע להחלטה. 



יש לצין כי צעד זה מצביע על כך שנתניהו נערך למערכה משפטית ארוכה ויקרה מאד. הצוות שעובד כעת על תיקיו הוא צוות שעולה הרבה כסף, ופורסם בעבר כי היו בעיות בתשלומים לצוות המשפטי שטיפל בתיקיו של רה"מ. 



כאמור, לפני כחודש קבעה ועדה מטעם מבקר המדינה כי נתניהו לא יוכל לקבל תרומות מבן דודו, נתן מיליקובסקי, ומאיש העסקים, ספנסר פרטרידג', על מנת לממן את שכר צוות ההגנה שלו. 

במסמך שפורסם מטעם הוועדה הוסבר כי "ככלל, לא מדובר בסוג העניינים שהוא מוצדק בנסיבות המקרה ותקין מבחינה ציבורית. הדברים יפים גם לענייננו. כפי שנקבע בעבר, נדרשות נסיבות אישיות ייחודיות וכבדות משקל ביותר כדי לחרוג מכך. נסיבות כאלה כלל לא הוצגו בפני הוועדה. מימון הוצאות משפט הנובעות מחקירה פלילית, הכוללת חשש למעשים פליליים בקשר עם בעלי הון שונים, לא ראוי שייעשה בידי בעלי הון. על בסיס כל הטעמים שלעיל הוחלט לדחות את הבקשה".