מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21 התייחסה היום לאפשרות התערבות מדינה זרה בבחירות הקרובות והודיעה כי "הוועדה ביחד עם גורמי הבטחון השונים למדה את שאירע במדינות אחרות ומגבשת מתווה פעולה שיכלול בין היתר הגברת עירנות ומודעות בקרב הגופים השונים הנוטלים חלק במערכת הבחירות. מטבע הדברים, לא ניתן לפרט אילו אמצעים ושיטות נקטו ונוקטים הוועדה וגופי הבטחון כחלק מההיערכות".

עוד ציינה מנכ"לית ועדת הבחירות כי "חשוב לזכור כי במדינת ישראל, תהליך ההצבעה וספירת הקולות נעשים באופן ידני. התהליכים הם בלתי תלויים, מפוקחים ומרביתם  גם לא ממוחשבים . לפיכך, האפשרות לפגיעה בהם  איננה רבה. באותם אזורים מועטים, בהם יש מיחשוב ונידרש מאמץ בהגנת הסייבר, הוועדה מסתייעת בגורמי בטחון שונים ובמומחים הפועלים מטעמה כדי להיערך בהתאם". 

"מטבע הדברים, לא ניתן להרחיב על הפעולות הננקטות, אך מובהר, כי נושאים אלה מונחים על סדר יומה הקבוע של הוועדה, ופעולות הוועדה בהקשר זה מבוצעות בהתייעצות ובשיתוף עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים בישראל, ובהם מערך הסייבר הלאומי , כאשר האחריות של הנוגעים בדבר היא על פי סמכויותיהם בהתאם להוראות הדין".  

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר מוקדם יותר בתשובה לשאלת מעריב האם רוסיה מנסה להתערב בבחירות בישראל, כי "ישראל ערוכה לכל תרחיש, אין מדינה שערוכה טוב מאיתנו". מוקדם יותר הכחישה רוסיה כל התערבות במערכת הבחירות בישראל. דובר הקרמלין, דימיטרי פסקוב, אמר את הדברים בעקבות האמירות של ראש השב"כ, נדב ארגמן, לפיהם "מדינה זרה מתכננת להתערב בבחירות". ארגמן לא ציין את רוסיה באופן ספציפי, אבל התגובה של פסקוב מגיעה לאור ההאשמות כלפי מוסקבה על התערבות בבחירות במדינות שונות בעולם. 
 
על פי הפרסום אמש במהדורת החדשות, סיפק ראש השב"כ מידע על כך שישנה אפשרות של התערבות זרה במערכת הבחירות שתשפיע על תוצאותיה. אירוע או מהלך שעשוי להשפיע על הבחירות הקרובות בישראל. עוד נמסר בדיווח כי הצנזורה לא אפשרה לפרסם את הדברים, למרות שנאמרו בפני עשרות רבות של אנשים בכנס של אגדות ידידי אוניברסיטת תל אביב.

בעקבות דבריו של ארגמן, פרסם השב"כ הודעה לפיה "בהמשך לפרסומים הערב, שירות הביטחון הכללי מבקש להבהיר כי למדינת ישראל וקהילת המודיעין יש את הכלים והיכולות לאיתור, ניטור וסיכול של ניסיונות להשפעה זרה, במידה ויהיו כאלו. ביכולתה של מערכת הביטחון הישראלית לאפשר קיומן של בחירות דמוקרטיות וחופשיות במדינת ישראל".