ראש חטיבת מחקר באמ"ן לשעבר, תת-אלוף (מיל') אלי בן מאיר, אמר הבוקר (חמישי) ב-103FM כי גם איראן מתערבת במערכת הבחירות בישראל, וכי מחקרים מוכיחים שהאפקטיביות של פעילות הסייבר היא "דרמטית". בן מאיר התייחס בתוכנית "הקבינט" עם רוני דניאל, אלון בן דוד ויואב לימור, להתרעת ראש השב"כ נדב ארגמן על התערבות של מדינה זרה בבחירות בישראל.
 
"השחקנים הגדולים בנושא הם ארבע המדינות הפועלות בתווך הזה בכל העולם: קוריאה הצפונית, רוסיה, סין וכמובן איראן. אין ספק שמתקיימת פעילות איראנית נגד ישראל, רק בשבועות האחרונים נחשפו ישויות וירטואליות וקמפיין איראני שפעלו כאן", אמר בכיר אמ"ן לשעבר. "השחקנים הללו משחקים פה לא רק בהקשר לבחירות. יש אלפי בוטים ואישיויות מזויפות שמשוטטות ברשתות החברתיות ומשפיעות על דעת הקהל שלנו בכל מיני נושאים. בתקופת הבחירות לוקחים את כל האמצעים הללו ומאיצים אותם ולכן קשה לזהות את זה".
כאשר נשאל האם לישראל יש מערכות ראויות שיכולות להתמודד עם איום הסייבר, השיב בן מאיר: "סייבר היא מילה גדולה. בהגנה מפני תקיפה של גורמים זרים על תשתיות לאומיות ומאגרי מידע נעשה בשנים האחרונות סדר ויש גופים שאחראים על זה. הבעיה היא מושג התודעה, לא נקבע מי אחראי להגן עלינו על כל שקורה ברשתות החברתיות ובידיעות שמופצות באינטרנט. זה קשה טכנולוגית ואין לזה משאבים".


ראש חטיבת המחקר לשעבר הסביר כי השימוש שעושות מדינות זרות ברשתות החברתיות שונה מהשימוש בהן על ידי קמפיינים פוליטיים בישראל. "יש הבדל בין פוליטיקאי שמשתמש במדיה החברתית למדינה זרה עם אינטרסים שונים מכל אינטרס של אזרח ישראלי המשתמשת ברשת בצורה מוסדרת בקמפיין מתמשך", אמר. "המחקרים מוכיחים שהאפקטיביות של הפעולות השיטתיות הללו היא דרמטית. תודעה היא לא בהכרח נושא ביטחוני. הממדים הרכים הם מאוד אמורפיים ויש עוד מה לעשות גם מבחינת רגולציה".