טקס החלפת הרמטכ"ל עבר ללא תקלות מיוחדות, ואביב כוכבי נכנס לתפקידו החדש, במקומו של גדי איזנקוט. במהלך דבריו התייחס הרמטכ"ל היוצא לסוגיית השבויים והנעדרים בעזה, כשבראש הדברים ציין את אורון שאול והדר גולדין. זהבה שאול התייחסה היום (שלישי) בגלי צה"ל לחילופי התפקידים, שיבחה את איזנקוט וחשפה כי נפגשה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו היום.



הופתעת מדברי הרמטכ"ל?

"לא הופתעתי. אני מחזקת אותו. לדעתי הוא היה רמטכ"ל מעולה, אבל אני כועסת שהוא אמר אורון ז"ל, כי אנחנו לא יודעים עדיין מה קורה איתו. החלטת הרב הראשי לא היתה בהסכמת המשפחה. לא סיכמו איתנו. הם באו וקבעו שאורון חלל שמקום קבורתו לא נודע, ולפי מה שיש לי ביד, אני אומרת לכם שהוא לא חלל. הוא לא היה חלל. מה קורה איתו היום אני לא יודעת וגם צה"ל לא יודע".

מה הציפיות שלך מהרמטכ"ל הנכנס?
"אני מכירה אותו ומקווה שהוא ימשיך את ההליכים שהתחיל לעשות איזנקוט. היום נפגשנו איתו במקרה, זה לא תוכנן, והוא אמר לנו שהוא ניפגש בהקדם. אני אכן מקווה שהם עושים הכל כדי להחזיר אותו, אבל בשורה התחתונה אורון לא כאן, אז לא עשו כלום". 
לאחר מכן הוסיפה וחשפה: "נפגשתי היום עם ראש הממשלה. היתה לנו פגישה של שעה, רק של המשפחה שלנו. אני לא מתכוונת להגיד מה היה בפגישה הזאת, אבל יצאתי יותר מעודדת מהפעמים הקודמות, אבל אני רוצה תוצאות". 
"הוא לא יכול להגיד לי שיהיו תוצאות, אבל אני דרשתי. אני מקווה שהוא אכן יעשה את מה שהוא הבטיח. זאת לא היתה פגישה קלה, הוא דיבר יותר, הוא סיפר מה הם הולכים לעשות ואיך. משפחת גולדין היתה בפגישה עוד לפנינו. אין בינינו לבין משפחת גולדין הסכמה באיך צריך לנהוג עם החמאס".