ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שוב מתייחס למצבו המשפטי של מחליפו בתפקיד, בנימין נתניהו. אחרי שבשבוע שעבר התראיין ב-103FM ואמר כי "נתניהו סיים את שליחותו הלאומית ולא יהיה ראש הממשלה הבא", היום (ראשון) הוא כינה את התנהלותו של נתניהו "אובססיבית" ו"מעוררת חמלה". בראיון ב"שש עם" סיון רהב מאיר ב"החדשות", אמר אולמרט כי "אנחנו רואים אדם טובע בתוך תהום שאין דרך להיחלץ ממנה. ההתנהלות שלו היא אובססיבית וכמעט מעוררת חמלה". 

אולמרט התייחס בראיון להתבטאויות של סביבת נתניהו נגד משפחתו. "פעם אחת הבן שלו משמיץ את הבן שלי בדברי הבל ושקרים שלא היו ולא נבראו. אחרי זה מתקיפים את אשתי ועכשיו הם מתקיפים אותי. יש עוד כמה בני משפחה שיש לי חמישה ילדים ו-12 נכדים ואני מניח שכל אחד מהם נסרק עכשיו ומנסים להשמיץ אותו". 


"הניסיון לייצר תמונה כאילו רודפים את רה"מ הנוכחי זה הבל", אמר אולמרט. "במשך שלוש שנים מתקיימות חקירות. אצלי אחרי 24 שעות הסתערו אליי להביא עדויות מוקדמות ולפגוע בי בכל דרך אפשרית. ראש הממשלה טובע ושוקע והוא מפיץ שנאה ושטנה לכל עבר. אני קודם כל חושב שהפרקליטות מנהלת את החקירה והמשטרה ניהלה בסבלנות הכי גדולה האפשרית. היו לא מעט פעמים טענות שהחקירה מתנהלת לאט מדי אבל לטעון שמדובר ברדיפה וזה מהר מדי זה לא עומד בשום קנה מידה".

אולמרט הוסיף: "אני אומר למר נתניהו, תתעסק בבעיות שלך ואל תרים את ידך ואל תפתח את פיך על מישהו מבני משפחתי". הוא התייחס להודעה שפורסמה אתמול בשם פרקליטיו של נתניהו, שאמרה כי "רוצים להעמיד לדין את רה"מ על סיגרים שקיבל מחבר בעוד שלא פתחו בחקירה נגד רה"מ אולמרט על קבלת אוסף עטי יוקרה בשווי של מיליון ש"ח", ואמר כי "אני יודע שאת ההודעה אתמול ניסח נתניהו אישית והוא באופן שיטתי מפיץ כזבים נגדי ונגד בני משפחתי וכל פעם ממציא משהו חדש ואלו דברים בלתי נסבלים שרק מעידים על עומק המצוקה בה הוא נמצא".