יו"ר הקואליציה, דודי אמסלם, אחד האנשים החזקים בליכוד, שנחשב לאיש ימינו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התראיין היום (ראשון) לאיילה חסון ב-103FM והתייחס תחילה לפגישה הצפויה היום בין עורכי דינו של ראש הממשלה לבין היועמ"ש, אביחי מנדלבליט. 


 


 "אני חושב שיש לפגישה הזאת טעם, הם יעלו טיעונים מאוד משמעותיים. יש נתונים מרכזיים שפורסמו בכלי התקשורת בנושא. אנחנו נמצאים בעיצומה של מערכת בחירות וכל החלטה שיכולה להשפיע עליה אסור שתעשה. אלו ההנחיות שהיו מאז ומתמיד במערכת הבחירות גם לפקידות וגם לדרג הנבחר. גם בכנסת וגם בממשלה אי אפשר לקבל החלטות שהן תומכות או מזיקות לבחירות ולכן אני חושב שגם היועץ המשפטי כפוף לאותו כלל. נאה דורש נאה מקיים.



"היות ושימוע הוא תהליך ארוך, צריך לקחת את החומר ולקרוא אותו ולהשיב על כל דבר ועניין ומכיוון שאי אפשר לסיים אותו עד הבחירות אז לא אמורים להיכנס אליו מלכתחילה".



יש סרטון שהליכוד הוציא נגד היועץ המשפטי בטענה שמנדלבליט נכנע ללחץ מהשמאל
"אני חושב שהשמאל מפעיל על היועץ המשפטי כבר שלוש שנים לחץ בלתי פוסק, אחרת הוא לא היה פותח בחקירות בנושאים הללו. שלוש שנים של הפגנות ברוטשילד, עשרות אלפי אנשים ליד ביתו שמטרידים את השכנים".
 
אתה טוען שיש לנו יועמ"ש חלש ופחדן שחושש שיאמרו עליו מילים לא יפות?
"כולנו בני אדם ובני אדם מושפעים. הרבה אנשים פועלים במישורים שונים תחת לחץ כזה או אחר. אני מניח שאם לא היה מדובר בראש הממשלה ואם לא היה כתוב שום דבר עליו בעיתון היועץ המשפטי לא היה מזדרז לדון עליו והיה לו פשוט לקבל החלטה. ברור שמדובר בלחצים שנמשכים כבר שלוש שנים בצורה בלתי פוסקת".

בנושא אחר, למי מפריע גלעד שרון למה לא מקצרים לו את הפז"ם?
"זו סוגיה של ראש הממשלה לפי חוקת הליכוד. אני לא נכנס לזה ולא עסוק בזה".

למרות היריבות הוא הבן של ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל.
"יש לי מספיק צרות, אני לא נכנס לסוגיה הזאת".

כל המכות שאתה חוטף מהתקשורת ומ'ארץ נהדרת' עוזרים לך בפריימריז?
"אני לא חושב שזה צריך לעזור לי. אם מישהו חושב שהעבודה שלי אינה מספיק טובה שלא יבחר בי. אם מישהו חושב שאני עושה עבודה למען עם ישראל כולו - שייבחר בי. אני רואה בתפקיד בכנסת כשליחות קשה ולא פשוטה".

אתה רוצה לומר מילה על אפי נוה?
"אני מציע להמתין עד הסוף. יש לנו נוהל לשפוך את דמו של אדם ולעשות אותו עבריין ופושע. מדובר באדם שיש לו משפחה וילדים. נמתין ונראה מה יהיה. אני לא מתלהב ממה שכותבים וממה שהמשטרה אומרת".