לאחר המתקפה נגד עיתונאים רבים מצד מפלגת הליכוד, ביניהם גם הכתב לענייני משפט של חדשות 12, גיא פלג, שחשף פרטים לגבי תיקי השחיתות בהם נחשד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גם בנו, יאיר נתניהו, החליט להצטרף לגל הביקורת נגד הכתב.



בחשבון הפייסבוק שלו התייחס נתניהו הבן לחשיפות של פלג בנוגע לשיחות המודלפות מתוך המכונית, בין יתר העלבונות האישיים, וכתב: "גיא פלג הוא פשוט שטן! מאיפה הוא מגייס את החוצפה להתבכיין על הכפשה של בני משפחה של פוליטיקאים?!?".



נתניהו המשיך לתקוף: "הוא שפך את דמי והלבין את פני מול כל עם ישראל, אך ורק מהסיבה שאני הבן של אבא שלי אותו הוא שונא כי הוא שמאלני קיצוני. זעקת הקוזאק הנגזל!"



יאיר נתניהו בפייסבוק. צילום מסך פייסבוק




גיא פלג: "אבא של יאיר נתניהו לא חינך אותו"


כזכור, זהו לא הפוסט הראשון שנתניהו מפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. השבוע, תקף גם את משפחתו של המתחרה המוביל בליכוד, גדעון סער, וקרא לאשתו "שמאלנית קיצונית": "אם האישה שמאלנית, בעלה בפנים גם שמאלני. לא סתם כל תקשורת השמאל בונה אותו ומעלימה דברים מעברו".



כזכור, עיתונאי "מעריב", בן כספית, התייחס גם הוא בעבר להתבטאויותיו השנויות במחלוקת של יאיר, כינה אותו "הלהביור מבלפור" ואמר בתוכניתו ב-103FM: "זה אמיתי? למה אף אחד לא עושה משהו, מזמינים את השירותים הפסיכיאטרים או מתלוננים בשירותי הרווחה או לפחות פותחים את הפוסיקט מחדש, כי מאז שסגרו שם הילד משתולל".