במשך שנים, כמעט מדי יום, תיעד המקורב לבני הזוג נתניהו, ניר חפץ, המשמש כעת עד מדינה נגדם, את ההתנהלות בלשכה ובבתי המשפחה. בחדשות 13 נחשפו הערב (שלישי) הרישומים שערך לעצמו חפץ אחרי שיחות ופגישות שקיים בעקבות אירועים בלשכת נתניהו, ונמצאות כעת בידי המשטרה והפרקליטות.  
חפץ כותב על העברת האוכל מהבית ברחוב בלפור לבית בקיסריה והניסיון להעביר את מימון הוצאות הבית בקיסריה לקופת המדינה. כך כתב, בין השאר, אחרי שיחות עם היועצת המשפטית של משרד רה"מ, שלומית ברנע-פרגו: "נתן (אשל) אכן מרבה להיעדר מהמשרד, הוא יוצא פעמים רבות לבלפור, ולעתים גם נוסע לקיסריה. שלומית מספרת על ויכוחים גדולים על נושא ההסעדה והתזונה בקיסריה. היא מציגה בפניי התכתבות שלה עם נתן בנושא זה. גם היא וגם גיל שפר מספרים לי בהזדמנויות שונות, על רכבים עם נהגים שיוצאים באופן קבוע מבלפור לקיסריה עם אוכל".
הוא תיאר את השתלשלות העניינים סביב אירוע אירוח כל חברי הקואליציה ב-2009: "מספר ימים לפני ראש השנה שרה רצתה לארח את כל הקואליציה בבלפור, למה שהיא קוראת 'ערב גיבוש באווירה חמה וביתית'. אחרי האירוע היא רצתה שאדאג שכל העיתונים יכתבו כמה חם וביתי היה האירוח, ושהיא זו שהשרתה את האווירה. לצערי רק 'ישראל היום' כתב זאת, וכמובן שהיו תלונות על כך כלפיי".

צילום: חדשות 13


"יומיים לפני האירוע נחרדתי לגלות, בישיבה בחדר של נתן אשל עם מלי אבן חן, גיל שפר, שלום שלמה וגיל מימון, שהאירוח הביתי הנ"ל עומד לעלות לקופת המדינה 420 שקל למנה, כפול בערך 120 איש. יש 70 חברי קואליציה, ובני זוג, ולא כולם יבואו, כך שזה בערך 120. גם הלשכה הוזמנה בלי בני זוג. שרה חשבה שהיא עושה לנו טובה שאנו מוזמנים. תחילה לא רצתה להזמין את איל גבאי, אבל אחרי שהסבירו לה שזה יהיה אייטם בתקשורת, הוא הוזמן".

"חוץ מ-420 שקל למנה, הם רצו גם להוציא אלפי שקלים על סידורי פרחים מפוארים, עיצוב ודקורציה, כיסאות לשולחנות, ועוד. עזבתי מיד את החדר של נתן, והלכתי לחדר רה"מ להגיד לו שהתקשורת תמתח עלינו ביקורת קטלנית. הוא הבין מיד ואמר לא לעבור 100 שקלים לסועד...אחר כך ראש הממשלה גם הורה לא להציב אבוקות מחוץ לבית, כדי שזה לא ייראה מפואר לצלמי הפפרצי. שרה כרגיל דרשה להזמין לע"מ, רה"מ התנגד. היא אמרה תזמין, הוא אמר לא וכרגיל לא ידעתי מה לעשות...רה"מ, שברגע האחרון תפס בהלה מביקורת ציבורית על כך שהוא חוגג בתקופה שהאבטלה עולה, הורה לשלם את כל האירוע מקופת הליכוד", הוסיף חפץ ברישומיו. 

בנוסף, זה מה שכתב חפץ אחרי שיחה עם פרגו-ברנע, על בקשה לתיקון פרטי בבית בקיסריה: "שלומית סיפרה שקיבלה פניה לתקן גג דולף בווילה בקיסריה, וזה נראה לה מוזר, כי עכשיו קיץ. היא ביקשה לראות קבלות, וגילתה שההזמנה היא מאוקטובר 2008 והעבודה כנראה בוצעה כבר במרץ 2009. שלומית חוששת שזה ניסיון לשלם רטרואקטיבית על משהו שבוצע לפני בחירת נתניהו לרה"מ. היא אומרת ששמרה אצלה את כל הניירת".