אנשי מפלגת "יש עתיד" החליפו הבוקר (שישי) את שלט ההסתה שהציבה מפלגת הליכוד בדיוק לפני שבוע בצומת גלילות תחת הכותרת "הם לא יחליטו" עם פרצופם של אנשי תקשורת בכירים. במקומו הוצב שלט חדש תחת הסיסמה "באת להסית - באנו לשנות". יו"ר המפלגה, יאיר לפיד, הגיע לפקח מקרוב על החלפתו.



ממפלגת "יש עתיד" נמסר: "החלפנו את השלט כי אי אפשר להישאר אדישים אל נוכח ההסתה שמוביל נתניהו בחודשים האחרונים וביתר שאת מאז ההכרזה על הבחירות. נתניהו מנסה לגרור את המדינה לקרב ההישרדות שלו. הוא מנסה להוביל שיח מסוכן של פילוג והסתה. הבחירות הן לא על נתניהו והחקירות שלו, הבחירות הן על החיים עצמם. הוא מעדיף להתעסק בחקירות שלו ובהסתה כי הוא יודע שאם יתעסק בעליית המחירים, ביוקר המחייה, בתורים בבתי החולים - הוא יפסיד".



יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דודי אמסלם אמר בתגובה להחלפת השלט, כי "ארבע שנים מנהל יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מסע הסתה כנגד ראש הממשלה והימין. מערכת הבחירות הנוכחית היא תולדה של רדיפה אובססיבית אחרי ראש הממשלה וההסתה שהתחילה אז כנראה תלווה אותנו עד ליום הבחירות. אין לי ספק שהתוצאות בקלפי יעמידו את לפיד וחבורתו במקומם הטבעי ואנחנו נמשיך להוביל את המדינה להישגים בכל תחומי החיים גם בארבע שנים הבאות בהנהגתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו". 



השלט של מפלגת "הליכוד" שהוחלף. צילום: ללא קרדיט
השלט של מפלגת "הליכוד" שהוחלף. צילום: ללא קרדיט