פרשת המעונות: אמש המגשר בפרשת המעונות הציע לאשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שלוש אפשרויות לעסקת טיעון. פרשת המעונות חושפת פרטים מטרידים לגבי התנהלות משק בית ראש הממשלה. בנושא הזה התראיין היום (שישי) רוני מאנה, איש עסקים שהיה מקורב למשפחת נתניהו, בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM ואמר: "ישנם פרטים על התיק שטרם פורסמו, דברים מגעילים. לגבי הצעקות של שרה? אני לוקח טיפות אוזניים".

אתמול הציע המגשר שאחת האפשרויות תהיה ששרה נתניהו תחזיר חצי מיליון ש"ח למדינה.
"הפרשנים לא יודעים 90 אחוז ממה שקורה בחדרים הסגורים. אני לא מאמין שמדינה מתוקנת תסיים פרשות כאלה בכופר. אני קורא לזה כופר. היא לא תשלם לעולם מכיסה. מהכיס שלה זה לא יצא לעולם. אולי יעשו מגבית".
גלעד שרון הוחלט שהוא לא יוכל להתמודד בפריימריז. מה דעתך על זה?
"אני כתבתי כבר שנים שביבי לא ייתן לו להיכנס לליכוד. יש שנאה תהומית בין המשפחות. זה לא יקרה במשמרת של ביבי. זה התחיל ב-99' כשביבי המליך את שרון. יש לי המון סיפורים על משפחת נתניהו שמראה כמה היא מתעבת את משפחת שרון. לגבי הצעקות של שרה - אני לוקח טיפות אוזניים. אני חושב שזה רע מאוד, אריק שרון הוא חלק בלי נפרד מהליכוד".

שרה נקמנית?
"נקמנות זה ה-אל"ף בי"ת שלהם".

אתה לא מפחד מתביעה?
"אני מתחנן בפניהם שיתבעו אותי, אבל הם לא תובעים. הם יודעים שאני אומר אמת, שכל הדברים נכונים. יש עוד אלפי סיפורים. אני מחכה. הם לא יתבעו, אין שום סיכוי. הם פחדנים".
כספית אומר שנתניהו הוא "מכונת ההדלפות הגדולה בתולדות הפוליטיקה הישראלית".
"מזה ביבי חי. כשיש נושא מסוים אז הוא שולח את הלקקנים שלו, והם כאילו מדליפים. כל התקשורת ניזונה ברובה ממשפחת נתניהו. תראו את ההדלפה על אשתו של בנט. העיקר שביבי אומר 'אל תגעו במשפחתי'. לפי הנושא אין להם בעיה עם להכפיש".
אתה מתכוון לתרום למימון ההגנה המשפטית של ביבי?
"תרמתי להם מספיק. לא מזומן, אבל תרמתי. אני תרמתי - הם לא יודעים להוציא אפילו עשרה שקלים מכיסם".
"פעם ישבתי במסעדה עם אשתי. אמרתי לה: 'בואי נעשה קטע לביבי'. אמרתי לביבי שהבחור ממול עם העניבה הוא מידיעות אחרונות, אז ביבי אמר לי 'רוני אני חייב לשלם', אז הוא הוציא חמישים שקלים. אם היה לאשתי אקדח היא הייתה יורה בי. היא צעקה עליי שזה כסף של הילדים, שהוא אכל במאות שקלים והוציא חמישים, שנאלצתי להחזיר לו מתחת לשולחן".
"בהיכרותי את ביבי, הוא לא כזה טיפש. הוא נלחם על האשמות חמורות. כשאתה יושב מול שופט, אתה צריך להחליט. אני לא מאמין שביבי ינהל משפט. אני מאמין שתהיה עסקת טיעון. אני לא רוצה שביבי ייכנס לבית סוהר, הוא בן 71. אמריקה מחכה לו. הוא לא עשה כלום חוץ ממלחמת אחים בין היהודים בישראל בעשר שנות כהונתו. ביבי זה הישרדות פוליטית. אני כועס הכי הרבה על הח"כים והשרים שאומרים 'נו מה? יש לנו ברירה? אתה רוצה שלא ניבחר?'. אם היית מכניס 85 אחוז מה"חכים של ביבי למכונת אמת, המכונה הייתה נשרפת. אני עוד מקושר עם ח"כים ושרים, והם אומרים 'אין לנו ברירה'. ביבי לא סומך על כל השרים".
הליכה לעסקת טיעון תחסוך הרבה כסף.
"זה יחסוך בריאות לביבי. אם הדברים שלא פורסמו בפרשת המעונות יתפרסמו, כמו למשל הנהגים שמסיעים ומביאים, וכל מי שבא צריך להביא מתנה, דברים איומים. שרה נתניהו לעולם לא תוציא אגורה מכיסה. יש שם דברים מגעילים. תקופת נתניהו הסתיימה. גם אני חייב הייתי לקנות לה מתנה. המטרה הגדולה של כולם היא להרגיע ולהשתיק את שרה".