שר החינוך ויו"ר 'הימין החדש', נפתלי בנט, נשא דברים הערב (שני) בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי. "החזון שלי ושל איילת שקד היה תמיד לפתוח את המפלגה לקהל החילוני. זה לא הצליח. לא הצלחנו לחבר בין הדתיים לחילוניים באמצעות הבית היהודי שהיא מפלגה דתית".

בנט המשיך ואמר כי "הממשלה טובה בסך הכל. ראש הממשלה בחקירה ולא בכדי החוק קובע שרק בפסק דין חלוט ראש ממשלה צריך לפרוש. אם יוגש כתב אישום ואחרי שימוע, נחליט מה לעשות. לא מחליפים שלטון בעקבות המלצה של יועץ משפטי. הרבה כתבי אישום נגד בכירים בעבר הסתיימו ללא כלום. מהות הדמוקרטיה היא הצבעת העם ולא המלצת המערכת המשפטית".
לגבי המצב בגבול הדרום ובעוטף עזה אמר בנט כי "אני סבור שצריך להגיע להחלשה משמעותית של חמאס בעזה ולשמר אותו מוחלש בלי כניסת חיילים לעזה. כפי שישראל עשתה בהצלחה בסוריה מול התבססות איראן".

בנוגע לתכנית המאה של טראמפ אמר בנט כי הוא "לא מכיר את פרטי תוכנית טראמפ, אבל הקמת מדינה פלסטינית היא שגויה ובלתי הפיכה, גם אם היא מפורזת כי היא תוכל לקלוט פליטים פלסטינים. ולכן אם תהיה התקדמות לכיוון מדינה פלסטינית, אוביל ראש חץ נגד הרעיון. לא נהיה בממשלה שמקדמת מדינה פלסטינית".