הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, צפוי לשאת מחר (שלישי) את נאומו הראשון לאחר שתיקה ממושכת שהפכה לנושא המרכזי בקמפיין הבחירות שלו, ולמעשה במערכת הבחירות כולה עד כה. בזמן שהמתקפות כלפיו כבר החלו ממתינה המערכת הפוליטית בצפייה לראות מה יהיו הנושאים בהם יעסוק בנאום והאם סוף סוף יחשפו דעותיו בנושאים שונים שעל הפרק. 



על פי פרסום של הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, הטיוטה של נאום גנץ כבר מוכנה. על פי הדיווח גנץ יגיד כי הוא לא יישב בממשלה שנגד העומד בראשה הוגש כתב אישום וכן לא יישב עם ראש ממשלה לאחר שימוע. לעומת זאת גנץ לא ייפסול ישיבה לפני שימוע עם ראש הממשלה. 

עוד עולה מהדיווח על טיוטת הדברים של נאום גנץ כי הוא צפוי להגיד ש"ישראל איננה מלוכה ואין בה מלך או מלכה. משפחת נתניהו איננה משפחת מלוכה, ונתניהו איננו מלך, זו ממשלה רעה ומושחתת שמפלגת את העם". עוד צפוי גנץ להגיד כי מפלגתו תוביל מהלך של קציבת כהונת ראש הממשלה.

מחוסן לישראל נמסר בתגובה לפרסום כי "בשבוע האחרון הוצעו על ידי גורמים שונים ליו"ר חוסן לישראל מספר נוסחי נאומים. אחת הטיוטות שלא אושרה הגיעה לידיהם של חלק מכלי התקשורת.  מחר ב-20:00 אזרחי ישראל מוזמנים לצפות בנאום האמתי".