יו"ר הקואליציה לשעבר, חבר הכנסת דוד ביטן, תקף הבוקר (ראשון) בתכניתו של שרון גל ב"גלי ישראל" את כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, וטען כי "צריך לחקור אותו", בעקבות ההדלפות מהחקירות. מלבד זאת, הביע חה"כ מהליכוד התנגדות לשריונים הנוספים שמבקש ראש הממשלה להכניס לרשימת המפלגה לכנסת.



"אביעד גליקמן צריך להיחקר על ההדלפות, אמרתי לו את זה בפנים", ירה ביטן בפתח דבריו, והוסיף: "הגיע הזמן שיתחילו לחקור את ההדלפות. זה לא דמוקרטי? גם ההדלפות נגד ראש הממשלה לא דמוקרטיות. יש אינטרס להדליף, אבל אי אפשר לשים את היד על מי. מי הדליף לו? זו מכת מדינה. להדלפות יש מטרה". 


כשנשאל האם הוא סומך על היועמ"ש, אביחי מנדלבליט, אמר: "אני רק אומר שכל הלחץ על מנדלבליט משפיע. הוא בן אדם. אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל הוא משפיע. הנושא של עיתוי הפרסום הוא ברור. זה ברור שזה מיותר לחלוטין. יש פה פגיעה בנתניהו".

אתה בעד השריונים הנוספים?
"לא, הדברים האלה לא קשורים לאיחוד עם רשימות ימין. ברור שהוא רוצה להכניס אנשים אחרים לגמרי. זה שמדברים על איחודים בימין, זה לא קשור. אך אני לא מתכוון לפעול נגד זה".

אמש הודיע ראש הממשלה כי הוא מבקש ממתפקדי הליכוד לאשר שלושה שריונים ברשימת הליכוד, על מנת להיערך לאיחודים בשמאל. במכתב ששלח למצביעיו, כתב: "מתפקדי הליכוד היקרים, אנחנו עומדים בפני מערכה קשה. השמאל והתקשורת עושים מאמצים כבירים להפיל את ממשלת הליכוד. אנו עומדים בפני מערכה קשה. השמאל והתקשורת עושים מאמצים כבירים להפיל את ממשלת הליכוד. אנחנו חייבים להיערך בהתאם".



כזכור, היועץ המשפטי לממשלה הודיע שלשום לפרקליטיו של ראש הממשלה כי ההחלטה על קיום שימוע לפני כתב אישום נגדו תתקבל לפני הבחירות. בתגובה שוקלים פרקליטי נתניהו הגשת עתירה לבג"ץ. במכתב ששלח עו"ד גיל לימון, עוזר בכיר ליועמ"ש, אל סנגוריו של נתניהו נכתב: "היועץ מודיע בתשובתו כי לא קמה כל מניעה לקבלת ופרסום החלטה מטעמו, ככל שתהיה כזו, לשקול להגיש כתב אישום בתיקים הנוגעים לראש הממשלה, או בחלקם, בכפוף לשימוע, גם לפני מועד הבחירות". לימון מציין כי ההחלטה אינה צפויה להתקבל במהלך השבועיים הקרובים בשל הזמן שנדרש לגבש החלטה במכלול התיקים.