השר לשעבר, גדעון סער, התראיין הבוקר לגלי צה"ל והתייחס למתקפה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהמשיך אתמול להאשים אותו בחתירה להקמת הממשלה הבאה במקומו במהלך משדר של הליכוד T.V. "לצערי אני לא יכול להגיד שהופתעתי", אמר סער, "במשך שנתיים מאז שחזרתי לחיים הציבורים אני חווה כל הזמן התקפות כאלה ואחרות מצד ראש הממשלה, אנשים שעובדים אצלו, בני משפחתו. אני מבליג כי המדינה והמפלגה יותר חשובות וזה רגע מכריע ולכן לא התייחסתי אבל יש חריג. כאשר מושמעת שוב אותה עלילה שקרית מחודש אוקטובר וכל זה במלחמה בפייק ניוז. אני חייב להעמיד את הדברים על דיוקם כדי שלא יהיה אדם שיחשוב שיש בזה גרעין של אמת". 



סער המשיך ותקף. "בוא נחשוף את השמות כדי שניתן יהיה להתעמת ולהגיע לאמת", הוסיף, "באוקטובר זה היה שדיברתי עם גורמים בקואליציה ומזימה עם נשיא המדינה, עכשיו זה אנשים בליכוד ואולי זה בכלל מתחרים פוליטיים שלי. זה לא רציני, אני מציע להציג ראיות כאשר מאשימים האשמה כל כך חמורה ואני אומר שאין לדברים שחר או גרעין של אמת. חבל שהם נאמרים כאשר צריך להפנות את מרצנו כלפי יריבים במערכת בחירות נורא קשה".



לגבי השאלה אם ראש הממשלה מבקש לבצע סיכול פוליטי לסער אמר האחרון כי "אתם תתנו את הכותרות אני לא פרשן פוליטי, זה לא התפקיד שלי. זמן קצר כל כך לפני פתיחת הקלפיות באולפן שממומן מכספי חברי הליכוד כולל שלי לנסות לפגוע בהתמודדות בפריימריז זה לא ראוי. חברי הליכוד יודעים שאין שחר לדברים ובחרתי לנהוג כמבוגר אחראי ולא לנהל מלחמה בבית. יחד עם זאת כאשר מופצת עלילה שקרית אגיב בצורה ברורה ביותר. אני מכבד אותו כראש ממשלה ויו"ר המפלגה והוא גם המועמד שלי, אבל זה לא אומר שאפשר לפגוע בשמי הטוב".