האם הנסיקה של בני גנץ בסקרים מתחילה לתת אותותיה גם על לוח הזמנים המדיני של ראש הממשלה? נתניהו צפוי להמריא ב-11 פברואר לנסיעה מדינית משולשת שתכלול ביקור בהודו, וורשה ומינכן. ואולם, כעת מתברר כי הנסיעה להודו לא תצא אל הפועל, כך נודע למעריב. כמו כן, גם ב-THE WEEK ההודי דווח היום (שני) כי הנסיעה צפויה להתבטל. 
לפי התקשורת ההודית, ההערכה היא שביקורו של נתניהו היה אמור להתמקד בהשלמת מספר עסקאות גדולות, בעיקר צבאיות. כמו כן, במהלך ביקורו הוא היה צפוי להיפגש עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי
נתניהו צפוי להמריא לוורשה ביום רביעי כדי לקחת חלק בוועידה בנוגע לביטחון במזרח התיכון בהובלת ארצות הברית ופולין, ולאחר מכן לקחת חלק בוועידת מינכן לביטחון.

כפי שפורסם בסוף השבוע, למעריב נודע כי בכוורת הפוליטית של נתניהו שוקלים לקצר משמעותית את נסיעות ראש הממשלה, וזאת כדי להתמקד בקמפיין הבחירות. ההחלטה נובעת מהרצון וההבנה כי ראש הממשלה צריך להתמקד כעת בקמפיין הליכוד נוכח עלייתו של בני גנץ בסקרים. 
 
מלשכת ראש הממשלה נמסר בסוף השבוע כי "ראש הממשלה ייסע לועידה הבטחונית בוורשה כפי שהודיע על כך. ההזמנות לביקורים נוספים עדיין נמצאים בבדיקה".