לא ויתר על הפרובוקציה: חבר הכנסת אורן חזן הגיש הלילה (חמישי) את רשימת מפלגת "צומת" לוועדת הבחירות בראשות השופט חנן מלצר. באותה עת, נכחו בבניין גם המתמודדים ברשימות הערביות ובהם חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה, והאירוע לא עבר בלי עימות שגרתי בין הצדדים.



"לא הלכתי לשום מקום", קרא חזן אל המתמודדים. "רשימה בראשותי תשלח את כולכם הביתה. חשבתם שנפטרתם מאיתנו, איי איי..", אמר, תוך שהוא ממשיך בפרוצדורה בעמדת הרישום.




בהמשך, פנה חזן לאחד המתמודדים, וקרא לו: "אל תדאג, החיוך לא יישאר לך על הפנים עוד הרבה זמן". לאחר הגשת הרשימה, לחץ חזן את ידו של השופט מלצר ואמר לו "אל תשכח להצביע זץ".

כזכור, מוקדם יותר השבוע הודיע חזן כי יעמוד בראש מפלגת "צומת - התנועה לציונות מתחדשת" בבחירות לכנסת ה-21. ח"כ חזן, שלא נכנס למקום ריאלי בפריימריז לרשימת הליכוד, מסר את ההודעה בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו. בראש "צומת" עמד בעבר השר והרמטכ"ל לשעבר רפאל (רפול) איתן ז"ל.

בסקרי הבחירות שפורסמו היום במהדורות החדשות, מפלגת "צומת" בראשות חזן, שבמהלך הקדנציה התעמת עם חברי כנסת רבים ממפלגתו ומחוצה לה, לא התקרבה לאחוז החסימה ונראה כי כל עוד לא יקרה משהו חריג, אורן חזן לא צפוי להיות חבר בכנסת ה-21.