פרקליטיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עודכנו הערב (שלישי) כי ההחלטה בתיקי ראש הממשלה תפורסם כבר ביום חמישי. זאת לאחר שהיועמ"ש, אביחי מנדלבליט, הנחה מוקדם יותר את אנשי משרדו והפרקליטות, כי החלטותיו על כתבי אישום בתיקי השוחד נגדו, יפורסמו כבר ביום חמישי הקרוב. בהתאם, נתניהו שנמצא ברוסיה, קיצר את ביקורו שם על מנת לשוב ארצה ולהיערך בעקבות ההכרזה.
 
ל"מעריב אונליין" נודע כי היועמ"ש, החליט כי ההודעה הרשמית תפורסם ביום חמישי, וזאת לאחר שעות ארוכות של דיונים והתחבטויות בתיקי החקירה, בעיקר בתיק 2000 כאשר בסופו של דבר, ההערכה היא כי ההחלטה שתתפרסם, תגדיר את תיק זה כתיק שוחד. בכירים בפרקליטות היו אלה שהובילו למסקנה האמורה שכן. לטענתם, ממצאי החקירה, שלוותה על ידי הפרקליטות, מגבשים תשתית ראייתית מספקת בעבירת שוחד בפרשת "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות". 

דובר משרד המשפטים משה כהן בתגובה לפרסום ב"מעריב און-ליין": "אף גורם רשמי במשרד לא הודיע דבר על מועד ההחלטה על תיקי ראש הממשלה, לא אישית אליו ולא לאף אדם". עוד אמר כי: "אנו פועלים לסיים את העבודה על התיקים במהירות האפשרית, אבל עדיין אין בידי להודיע על מועד פרסום ההחלטה".

בעבר דיווחנו כי היועץ המשפטי לממשלה צפוי להודיע על כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו גם בתיק 2,000, העוסק בקשר בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, ממנו הסתייג בתחילה. 
 
בתיק המדובר היו הבדלי גישות קוטביים בצוות היועץ המשפטי, שהסתייג אף הוא מהתיק הזה לאורך זמן רב. לפי הדיווח, היועץ המשפטי לממשלה שינה את עמדתו והוא נוטה לקבל את העמדה של ליאת בן ארי, פרקליטת מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה, ושל פרקליט המדינה, שי ניצן, ולהגיש כתב אישום בתיק 2,000 בגין בקשת שוחד.