סרטון הקברים של מפלגת הליכוד, שנגנז בהוראת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גרם לסערה גדולה בחברה הישראלית, לאחר השימוש הציני בקברים של לוחמי הל"ה. הורים שכולים, פוליטיקאים ואזרחים מהשורה הביעו תרעומת על העניין, כשמנגד בליכוד מנסים למזער את הנזקים, וטענו כי הסרטון אושר בשוגג.



ורדה פומרץ, אמו של דניאל פומרנץ ז"ל, התראיינה הבוקר (רביעי) בנושא לאיילה חסון ב-103FM, ובעיקר ביקשה להניח את המשפחות השכולות בצד. דניאל נהרג במהלך מבצע צוק איתן בסג'עייה.



"לצערי או לשמחתי לא ראיתי את הסרטון, די היה לי לפתוח את העיתון הבוקר. זה היה לי הרבה יותר מידי. ממרום גילי אני יכולה לומר שמדובר בקמפיין הבחירות הנבזי ביותר שראיתי מימי ואני חסרת מילים. דבר שלא קורה לי בדרך כלל. נחצו כאן כל הקווים. לא ידעתי לומר אם זו אטימות או טמטום, זה דבר שלא יכול להיעשות. אני לא חלק משום פוליטיקה אך לא יכול להיות ששום בתי עלמין צבאיים, משפחות שכולות ונופלים יהיו חלק מקמפיין בחירות. זה קודש הקודשים".

הייתי רוצה להזכיר לציבור את דניאל שלך שנפל
"עזבי את דניאל שלי, אני לא רוצה לנצל את הבמה הזאת לדניאל שלי. אני רוצה לנצל את הבמה ולפנות לכל מי שיהיה עסוק עד ה-9 באפריל בבחירות ולקרוא להניח על למשפחות השכולות ונופלים. אין סליחה ואין מחילה מבחינתי על חילול הקודש הזה".
גם אם ביקשו סליחה ואמרו שזה היה בשוגג?
"מה זאת אומרת שזה היה בשוגג? אני יכולה ליפול על אבן בשוגג. כששולחים חיילים להגן על המולדת לא בודקים מי הוא שמאל ומי ימין. ככה גם עשו כשקברו אותם. תניחו לנופלים ולמשפחות שלהם. די די די. תנו לנו למות בשקט".
אני אציין שדניאל פומרנץ' נהרג יחד עם 6 מחבריו ב-20 ביולי 2014 בסג'עיה
"נכון. הוא היה גולנצ'יק גאה וחייל שמח. הוא שמח גם במה שהוא הלך לעשות. הוא עשה את מה שמדינת ישראל ציפתה ממנו לעשות. הוא וששת חבריו בנגמ"ש יחד עם עוד 78 נפלאים שאינם איתנו עוד".