"משבר הפלת המטוס לחלוטין מאחורינו, התקדמנו הלאה", כך אומר הערב (רביעי) גורם מדיני, בעקבות פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין, במוסקבה. הגורם המדיני התייחס גם להמשך הפעילות הישראלית נגד הנוכחות האיראנית בסוריה, ואמר ש"אנחנו לא חוזרים עם שום מגבלה. נמשיך לפעול בסוריה. היעד הרוסי המוצהר הוא להביא להוצאת כלל הכוחות מסוריה".

ואילו ראש הממשלה נתניהו אמר בשיחה עם כתבים לאחר הפגישה כי הוא ופוטין דנו בנושא ההתבססות האיראנית בסוריה, כולל על מערכת ה-S300, שמוסקבה מעבירה לסורים. "הפגישה הייתה מאוד טובה ועסקה קודם כל בניסיונות ההתבססות האיראנית בסוריה. הראינו דוגמאות להתבססות הזאת וגם לצעדים שאנחנו עושים כדי למנוע אותה. הנשיא פוטין גילה הבנה לצורכי הביטחון של ישראל. לא בכדי ראש אמ"ן כאן. הנשיא פוטין אמר שהמפגש היה מועיל. מערכת היחסים שכולם אמרו שעלתה על שרטון - זה לא המצב בכלל. אנחנו בנתיב של שיתוף פעולה".
"הבהרנו שישראל תמשיך לפעול ככל הדרוש להגן על עצמה", אמר ראש הממשלה. "אבל גם הבהרנו שנעשה זאת בהתאם למנגנון התיאום. דנו בנושא הזה של ה-S300 והפיכתה למבצעית בפירוט ובהרחבה. דנו בזה באופן כן ואמיתי, הדיון היא גלוי מאוד וישיר מאוד. הוצאת כלל הכוחות האיראנים מסוריה היא יעד מוצהר משותף. התחלנו בשיח מדיני שמשמעותו לדבר על איך מוציאים את כלל הכוחות האיראנים משם. ראש המל"ל יהיה מופקד על זה. דיברנו בפרוטרוט על הנוכחות האיראנית והנוכחות של חיזבאללה והניסיון להשתמש באדמת סוריה. אנחנו נשמור על הזכות שלנו להגנה עצמית וזה נאמר באופן פומבי וגם בשיחות הסגורות".

ראש הממשלה התייחס גם לפרסום הצפוי של כתבי האישום נגדו, מחר בבוקר על ידי היועמ"ש: "מה שיש לי להגיד על עניין היועמ"ש אגיד על אדמת ציון. על ההחלטה לקצר את השהות במוסקבה בעקבות כך אמר: "זה לא משנה, אני לא מעריך שהיתה פעילות מדינית שהיינו מוותרים עליה. לא נוותר על שום דבר חיוני או פחות חיוני".
ראש הממשלה התייחס גם לסערה שיצר סרטון הקברים של מפלגתו, ואמר ש"אני אחזור ואשמע מה המסקנות של התחקיר שבוצע בנוגע לסרטון הקמפיין".