משרד המשפטים צפוי לפרסם בשעות הקרובות את החלטותיו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנוגע לתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי ההערכות, ראש הממשלה יואשם בסעיפי שוחד, מרמה והפרת אמונים בתיקי 1,000, 2,000 ו-4,000. 


במקביל, תנועת הליכוד מנסה למנוע את פרסום החלטותיו של מנדלבליט, והבוקר הצטרף עורך הדין אבי הלוי לעתירה בבג"ץ נגד ההחלטה. כדי להימנע מדחייה על הסף בטענה של שיהוי, הליכוד לא הגיש עתירה חדשה אלא הגיב לעתירה קיימת של עמותה זניחה ואנונימית בשם "הרצליה למען תושביה". בתגובה נכתב: "אין להחלטה הזאת תקדים בתולדות המשפט הישראלי ושהיא מהווה התערבות בוטה בבחירות".



בתוך כך פרסמה תנועת הליכוד סרטון תגובה להחלטות המסתמנות של היועמ"ש בתיקי נתניהו. בסרטון נראית מצגת ובה נכתב כי תיקי נתניהו הם "מגדל קלפים" אשר נבנה מלחץ התקשורת והשמאל, מסיקור "חיובי", מעדי מדינה, מ"פייק ניוז", מחמגשיות וסיגרים, מ-43 חכ"ים שלא נחקרו ומשימוע.

לאחר מכן, מובאים בסרטון "הפרטים" ש"לא סופרו" לנו, כמן למשל שנתניהו התנגד ל"חוק ישראל היום", כמו 60 עדים קריטיים בתיקיו שלא נחקרו, כמו הטענה שלא אפשרו לנתניהו עימות עם עדי מדינה, כמו סיקור עוין באתר "וואלה", ובנוסף מבהירים בסרטון כי נתניהו לא התערב במיזוג בזק-יס. בהמשך נטען כי חקירות נתניהו מהוות "ניסיון חיסול פוליטי".

גם מפלגת העבודה פרסמה קטע-שמע המכיל "מסר דרמטי" לנתניהו וקראה לו "ללכת הביתה". במקביל דיבר היום יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, במסגרת ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO 2019 והתייחס לפרסום ההחלטות הצפוי: "ברמה הלאומית היום הזה הוא לא פשוט למדינת ישראל. כשראש ממשלה מואשם בפרשות שחיתות, אני פונה לנתניהו - ראש ממשלה הוא סמל לאומי, אחד מסמלי המדינה, וכמי שהוא סמל מדינה אני קורא לך בצורה מאוד ברורה - אל תבייש את אזרחי ישראל, תלחם על חפותך לא מבית ראש הממשלה. מגיע לך להילחם אבל לא מבית ראש הממשלה". 
הסרטון שפרסמה תנועת הליכוד