על רקע החלטת היועמ"ש בתיקי ראש הממשלה והמתקפה מצד בכירי הליכוד נגד הפרקליטות ופרשת נאוה ג'ייקובס ותלונתה נגד יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ התראיינה הבוקר (שני) שרת התרבות מירי רגב לכאן ב'. "אני כולי תקווה שנאמין למערכת אכיפת החוק, אין לה אלטרנטיבה", אמרה השרה רגב, "אבל צריך להגיד את האמת ואי אפשר לא לבקר את המערכת. אנחנו צריכים שתשתפר כדי שתעשה את עבודתה בצורה יותר טובה. 



"יש במערכות האלה קלקולים", הוסיפה, "אנשים שפועלים מתוך שיקולים פוליטיים. כשאתה רואה את סגלוביץ ביש עתיד אחרי שדיבר יום לפני חקירה עם אשכנזי ואת משה מזרחי בעבודה וטליה ששון במרצ, אתה שואל מה קורה כאן. היה לחץ פוליטי בלתי אפשרי על היועמ"ש לפרסם כתב אישום בכפוף לשימוע. עכשיו אני חושבת שהוא אדם הגון וישר, אבל עדיין בן אדם. הוא לא עמד בלחץ, גם מתוך הפרקליטות, הוא פרסם המלצות שיכולות להתהפך. אני חושבת שההחלטה לפרסם את ההמלצות לכתב אישום נגד נתניהו נעשו מתוך לחץ של אנג'דות מסוימות בתוך הפרקליטות. לא היה קורה שום דבר אם את השימוע היו עושים בסמוך לבחירות, אי אפשר לעשות מהלך חד צדדי.



אביחי מנדלבליט. קרדיט: מרק ישראל סלם



עוד אמרה כי "לא קראתי את כתב האישום ואקרא אותו רק לאחר שימוע. זה לא שזה מעניין אותי אבל אני רוצה לקרוא דבר הגון שיש בו את שני הצדדים ולא כמו שהתקשורת עושה שלוקחת חלק מהעובדות ומפרסמת. ארדן דיבר בקולו ואמר שמה שיוחס לו בכתב האישום שנתניהו ביקש ממנו להיות קשוב לבזק לא נכון. אתם מנסים להכניס אותנו למקומות שאני לא אתייחס אליהם אלא רק לבחירות. תמתינו לפרטים המלאים. לא שמעתי את ראש הממשלה ואתם עושים עוול גדול, יש כאן צד אחד.



"אחרי שראש הממשלה ידבר ויביא עדויות, מסמכים ויתעמת עם עדי המדינה אז נראה את כתב האישום שלם ולא חד סיטרי ואז נוכל להתייחס לתוכן. העיתוי של הפרסום הוא הרלוונטי. התוכן יעניין אותי אחרי שאשמע את כל הצדדים. אני רואה שיצאו עם כתב אישום מהר כדי שיהיה לפני הבחירות וזה מעלה תהיות".



השרה רגב התייחסה גם לסוגיית נאוה ג'ייקובס שהתלוננה נגד גנץ על הטרדה מינית ופנתה לפני כן ללשכתה של השרה. "המעורבות שלי הייתה בדיוק כמו של כל ח"כ ושרה אחרת או אזרח הגון שהייתה מתקשרת אישה ומדברת על הכאב שלה", אמרה רגב, "נאוה דיברה עם העוזרת שלי ורצתה לדבר איתי ואמרתי שאני לא רוצה לדבר איתה, למרות שבמצב אחר הייתי מדברת והיו כבר נשים שדיברו איתי על דברים כאלה. אמרתי שאני מבקשת שתפנה למשטרה, נאוה אמרה שהיא רוצה לדבר עם התקשורת וחיברנו אותה לדפנה ליאל בחדשות 12 ומשם היא טיפלה בדבר הזה".



בני גנץ. קרדיט: אלעד מלכה



"נעשה כאן דבר חמור", תוקפת רגב, "אומרת אישה שהוטרדה מינית על בני גנץ ואומרים מה נזכרת פתאום אחרי 40 שנה. הוא הרי לא יכול להגיש תלונה על תביעת דיבה בישראל, סע לארצות הברית ותעבור בדיקת פוליגרף שתראה האם היא משקרת או לא. במקום שיעסקו בנושא עוסקים עם מי היא דיברה. אני מאמינה לה וראיתי גם איך בני גנץ הפעיל אלימות כלפי בן אדם מבוגר. יש כבר עוד תלונה מאז אבל אני משאירה לאזרחים להחליט. אין פה שום גורמים פוליטיים".