ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תקף הערב (שלישי) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו. בראיון לכאן 11, אולמרט אמר כי ראש הממשלה "יטבע ומאיים להטביע את כולנו", וטען כי נתניהו ומשפחתו "גנבו ברמה העלובה ביותר".
"בנימין נתניהו נמצא היום במצב שהוא שוקע בתוך ביצה שמזהמת את כל הסביבה, מזהמת את חיינו הציבוריים, והוא נאחז בכל קרש, בכל קש שיכול להציל אותו לפי הבנתו", אמר אולמרט. "זה לא יקרה. הוא יטבע. הוא יגלה ויחווה את חוויית הבדידות האינסופית. לא יהיה איתנו אף אחד. היום ראש הממשלה עוסק בהסתה, בפילוג, בצורה החמורה ביותר להסתה פנימית בתוך האוכלוסייה היהודית, והסתה של האוכלוסייה היהודית נגד הערבית".

"ביבי וחבורת מלחכי הפנכה שלו עוסקים בהסתה יום יומית. זה לא יציל אותו. הוא יטבע בדין, אבל בדרך הוא מאיים להטביע את כולנו", הוסיף. "ללא שום היסוס. הוא משקר ברמות שאפילו אין צורך להתווכח להוכיח את זה. לטעון שרמטכ"ל צה"ל הלך להפגנה של פלסטינים, של פעולות טרור, זה מעשה תועבה שנאמר בקור רוח, לא בהתפרצות. יש אנשים שאומרים מה נמציא על גנץ, אשכנזי ויעלון שיכול לטנף אותם, שיכול להבאיש אותם, וכל מה שאפשר להמציא, ממציאים". 


"חיילים שנמצאים בצבא רואים את זה, ורואים מה הוא אומר עליהם, אז הם אומרים 'רגע, אולי זה שעומד עכשיו בהנהגה הוא כזה, כמו שמתארים את שלושת הרמטכ"לים האחרים'. זה סוג של שריפת מועדון", אמר ראש הממשלה לשעבר. "אני לא חושב שהוא יהיה ראש ממשלה. זה ייקח חודש, חודשיים או ארבעה, הזמן שיידרש כדי לסלק אותו מהמערכת הפוליטית. אנחנו נשתחרר מעולה של משפחתו ושלו". 
"ממציאים עליי כל יום שקרים, או ראש הממשלה, או רעייתו או בנו. אין שם גבולות. גם בהתנהלות הפנימית שלהם. זאת עיסה אחת דביקה שכולם דבקים בכולם ומזהמים את סביבתם", אמר מנהיג קדימה לשעבר. "אדם שבלי בושה, הוא ובני משפחתו גנבו ביודעין החל מכספים קטנים, אבל לפעמים גנב גדול נמדד בדברים קטנים. כשאתה גונב כסף של בקבוקי פלסטיק, זאת הרמה הכי עלובה. גם בזה הם עוסקים. התנפלו על המשפחה שלי לא מעט, למרות שאף אחד לא היה מעורב בחיים הפוליטיים". 

בנימין ושרה נתניהו. צילום: רויטרס
בנימין ושרה נתניהו. צילום: רויטרס

 
"הרי המשפחה היא שם, היא די אומללה. אני לא חושב שיש מישהו שמקנא בהם", אמר אולמרט. "אני לא חושב שהילדים שלי גרו בביתי בגיל 26 או 27, אף אחד לא אכל על חשבון ראש הממשלה, לא היה מאובטח, אף אחד לא נסע ברכב ממשלתי, לאף אחד לא היה נהג. השקרים והדיבה, זאת המומחיות של בני הזוג האלה. מה לעשות? אני יכול לנהל איתם ויכוח יומי? זה לא מכובד". הליכוד מסר בתגובה: "אין סיבה להגיב לאסיר משוחרר שמכפיש בשקרים רק כדי לקושש כמה דקות בטלוויזיה".