שר התחבורה, ישראל כ"ץ, דחה הערב (רביעי) את מסקנות מבקר המדינה, יוסף שפירא, שהצביע על כשל מערכתי בתחבורה הציבורית בישראל, תוך הזנחה ארוכת שנים של הנושא. בראיון ב"חברת החדשות" טען כ"ץ כי הטיעון בדבר הזנחת התחבורה הציבורית "מופרך לגמרי", והוסיף: "ההבדל בין הכותבים למבצעים הוא עצום".
 
הזנחת את התחבורה הציבורית לפי דוח המבקר. 
"אני מכבד את מבקר המדינה, אך הטיעון הזה לגמרי מופרך. אני גאה במה שעשיתי ב-10 השנים האחרונות. אני חיברתי את הגליל לנגב ברשתות של כבישים ורכבות. ההשקעה בתחבורה ציבורית גבוהה מההשקעה בכבישים. ההבדל בין הכותבים למבצעים הוא הבדל עצום".

"זה נושא מורכב", הוסיף כ"ץ. "התחושה של אנשים היא שיש כאן מהפכה נדירה. באים ורואים את כל העשייה. משום שהתמיכה היא כזאת, אפשר היה להשאיר רכבת מחיפה לתל אביב עם שלוחה בבנימינה. אני פתחתי 20 תחנות חדשות, הרבה מהן בפריפריה. אני הנחיתי להחזיר את החיילים לנסוע חינם ביום ראשון בבוקר". 
"אני מצמצם פיגור של למעלה מ-100 שנים. כשאני באתי לא היה כלום. אני עשיתי מהפכה אדירה, אנשים יכולים לגור היום בכל מקום, המדינה מחוברת. הרכבות הקלות שאני עושה בתל אביב, גוש דן ובירושלים יהיו מוכנות תוך כמה שנים. המבקר יכול להתייחס לתופעות בדרך, אבל ההיסטוריה ואזרחי ישראל יודעים מי עושה את העבודה. לא בכדי התמיכה שאני מקבל היא גורפת, הדוח הזה יישכח בסופו של דבר".