כתב המשפט, גיא פלג, התייחס היום (רביעי) בתכניתו ב-103FM לקריאה לפתוח מחדש את פרשת הצוללות (תיק 3,000) בעקבות פרסום הידיעה לפיה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, היה שותף עסקי בחברה שסחרה עם תיסנקרופ הגרמנית, שעומדת במרכז הפרשה.



"מי שמאזין לתוכנית שלנו בקביעות ודאי מכיר את דעתי לפיה היועץ המשפטי לא היה צריך להודיע לנתניהו ולציבור על כוונתו להגיש כנגדו כתב אישום בכפוף לשימוע, כל זאת לפני הבחירות", אמר פלג בפתח דבריו, והוסיף: "אני בדעת מיעוט בנושא כי כל בכירי מערכת המשפט סבורים שזה היה הכרחי ונכון".




"אני סבור שהציבור ואפילו בני גנץ לא למדו דבר מההודעה של היועץ, החשדות, העמדות, תמצית העדויות" המשיך פלג. "הכל פורסם ובהבלטה. הסערה שהגיעה עם הפרסום היא לדעתי התערבות פסולה במערכת הבחירות. מדוע אני אומר את הדברים דווקא היום? כי אני סבור עכשיו, גם בעיתוי הרגיש הזה מתחייבת הודעה חדשה של היועץ המשפטי לממשלה שאסור להמתין איתה. האם נתניהו דיווח כחוק ובמועד על המניות שהחזיק בחברה של בן דודו? האם מכר מניותיו בהיותו מנהיג האופוזיציה, שר אוצר או ראש הממשלה? האם הסתיר או דיווח באופן חלקי או מטעה ואם כן מדוע פעל כך? האם צריך לחקור את ידיעותיו של ראש הממשלה באשר להתנהלות חברת הפלדה של בן דודו בה היו לו מניות ולבחון את המשמעות בהיותה ספקית פלדה מרכזית לתאגיד הצוללות?".
 
לדבריו, "בחינת המידע הזה היא פשוטה. החומר כולו בידי הרשויות. צריך לרכז אותו ולבחון. מדוע זה חשוב? כי הדבקת פרשת הצוללות לנתניהו או חשד לשקר או אי דיווח למבקר המדינה אלו פעולות לא הגונות, בטח לא לפני בחירות. אם יש כאן חשד חדש ומשמעותי כנגד ראש הממשלה - זה הזמן לפרסם ולהבהיר. הפעם זכות הציבור לדעת".