ראש הממשלה בנימין נתניהו טס הלילה (ראשון) לארצות הברית לקראת פגישתו הצפויה עם הנשיא דונלד טראמפ ונאומו בפני ועידת השדולה הפרו-ישראלית, איפא"ק. במהלך הביקור צפוי הנשיא טראמפ להכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן.
"אני יוצא לוושינגטון עכשיו לפגישות חשובות מאוד עם הנשיא טראמפ אפגש עם חברי הקונגרס ואנאם בוועידת איפא"ק", אמר נתניהו לפני עלייתו למטוס. "אני הולך לדבר עם הנשיא על הגולן, על ההצהרה ההיסטורית שלו, על סוריה, על המשך הלחץ על איראן, על תוספת הסנקציות שהם כבר הוסיפו ויוסיפו". 
"על שיתוף הפעולה הביטחוני והמודיעיני בינינו שהוא חסר תקדים. מעולם לא היה קשר כזה בין ראש ממשלה בישראל ונשיא אמריקאי וזה נכס מאוד מאוד חשוב למדינת ישראל", הוסיף ראש הממשלה.

ראש הממשלה נתניהו הגיע אמש לראיון בהפתעה באולפן של "חדשות 12", והעניק בנוסף ראיון לערוץ 20. "בכל פעם אתם שואלים אותי שאלות במסיבות עיתונאים כאלו ואחרות, אפילו כשאני מאלתר", אמר בערוץ 12. "אני בדרך לשדה התעופה בן גוריון כדי לנסוע לפגישה עם הנשיא טראמפ, חשבתי לעבור דרך כאן כי אני חייב לנפץ את גל השקרים הזה שגנץ ולפיד ובוגי יעלון וגבי אשכנזי מפיצים ללא בושה".