פרשת הצוללות: פרקליטות המדינה בודקת את הפער בין הסכום שהתירה ועדת ההיתרים לראש הממשלה בנימין נתניהו ללוות מבן דודו נתן מיליקובסקי, לבין הסכום בפועל שאותו החזיר לו, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות בחדשות 13. 



בשבוע שעבר דווח כי הפרקליטות שוקלת לפתוח בחקירה פלילית בפרשת מניות הפלדה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי הדיווח בערוץ 13,  לידי הפרקליטות הגיע מידע דרמטי ויש מי שסבור שצריך לפתוח בחקירה פלילית.



כזכור, השותפות בין נתניהו לבן דודו, נתן מיליקובסקי נחשפה עם סירוב ועדת ההיתרים לאפשר לראש הממשלה לקבל תרומה למימון ההגנה המשפטית. נתניהו ובן דודו החזיקו במניות של חברת "סידריפט", שהיתה ספק של חברת "גרפטק", שהיתה ספקית של תאגיד תיסנקרופ. על פי הטענות, כשמכר את המניות, הוא הרוויח 16 מיליון שקלים.



עוד דווח בחדשות 13 באותו עניין, כי נתניהו מסר מידע לא נכון בשנת 2011 למבקר המדינה לשעבר לפיו לא היה לו כל קשר לחברת "גרפטק". בפרסום הובא מסמך בו צוין כי בן דודו של נתניהו, נתן מיליקובסקי מונה לדירקטור בחברה.



מהליכוד נמסר בתגובה לידיעה זו כי "הדיווח למבקר המדינה היה נכון לגמרי. נתן מיליקובסקי הפך בעל מניות ודירקטור בחברת "גרפטק" רק כתוצאה מהמכירה של "סי דריפט", כפי שקורה במקרים רבים אחרים בהם נמכרת חברה לחברה אחרת. לא יעזור כמה התקשורת והשמאל יחפרו - אין פה שום מידע חדש, ואין כאן שום דבר חדש. הפעולות הקשורות בעניינו של ראש הממשלה דווחו כדין לרשויות המתאימות וכל המידע בנושא נסרק במסרקות ברזל ע"י הפרקליטות ומבקר המדינה ונמצמא שאין בהם כלום".