מסמך בקשות של שרה נתניהו בו היא מבקשת לאסוף חומר מכפיש על נפתלי בנט נחשף הערב (שלישי) בחברת החדשות. במסמך מבקשת רעיית רה"מ בשנת 2013, אז התמודד לראשונה בבחירות בראשות הבית היהודי, לקבל פרטים על התנהלותו הכלכלית של בנט, האם יש נגדו חשד לפלילים ולמה רעייתו של מנהיג המפלגה הדתית מתלבשת במכנסי ג'ינס. כזכור, בשנים 2006-2007 עבד בנט, יחד עם איילת שקד בלשכתו של בנימין נתניהו, בזמן שהיה ראש האופוזיציה. 
לפי הפרסום, נתניהו מבקשת מאדם שסיפק לה, כך נראה, ממצאים שבהם התעניינה בעניינו של בנט. בדוח שכתבה לאדם איתו נפגשה כתבה בין היתר: "מתוך הממצאים לא ניתן להבין האם סיים או לא סיים תואר במשפטים באוניברסיטה עברית? כמה שנים למד שם? בעבודתו אצל נתניהו - מניין שפיתח את תוכניתו החינוכית של נתניהו?"
עוד ביקשה לדעת: "האם פוטר או לא פוטר מעבודתו אצל נתניהו? הוא פוטר או לא פוטר מעבודתו כמנכ"ל יש"ע?" נתניהו ביקשה בנוסף לבדוק האם ישנם אי סדרים כספיים בעבודתו של בנט. "האם יש בעיות כספיות בקשר לכספי מועצת יש"ע ואילו?" כתבה, "מאיפה גייס את כל תרומותיו לפריימריס שלו? האם עשה דברים לא ראויים במסגרת השתלטותו על הבית היהודי?"




עוד התברר, כי במקביל לרצונה לפרסם באתר "וואלה" מידע מכפיש על אשתו בנט, גילת, ביקשה נתניהו עוד מידע בכיוון הזה. "טענתם שאשתו חזרה בתשובה לפני 13 שנה", כתבה שרה נתניהו, "איך אתם מסבירים שבאירועים לפני כ-5 שנים היא נראתה באירועים במכנס ג'ינס צמודים, בטן חשופה וגופיית ספגטי?" "מדוע לא עליתם כלל על העובדה שאשתו הייתה שפית עד לפני שנתיים במסעדה לא כשרה. לא עליתם על העובדה שאשתו חילונית שמאלנית".


שרה נתניהו הגיבה לפרסום ואמרה: "מעניין ששבוע לפני הבחירות אתם מפרסמים מסמך מלפני שש שנים ואפילו לא שואלים מי הדליף אותו ולאיזו מטרה. במהלך כל קמפיין 2013 בנט ושקד תדרכו בצורה גסה ושקרית נגד הגברת נתניהו ואף התבטאו בצורה גלויה וברמזים שקריים וארסיים".
 
עוד הוסיפה: "בנט ושקד קיימו תדרוכים בוטים וריאיונות לעגניים בהם הם תיארו את הגברת נתניהו בצורות מעוותות ושקריות. בפעמים שלא אמרו עליה שקרים מפורשים והטיחו בה עלבונות, תוך עיוות דמותה, הם נהגו לענות לשאלות עיתונאים אודותיה באופן לעגני שלווה בחיוך ארסי במילים: 'משהו חדש מתחיל עכשיו...' הגברת נתניהו לא הגיבה לכך וקולה לא נשמע. לא הייתה שום פנייה של הגברת נתניהו לחוקר פרטי והיא לא ביקשה זאת לא במישרין ולא בעקיפין. הטענה כאילו עשתה זאת היא עוד עלילה מרושעת".