מלכי ירדן ומרוקו דחו בקשה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגוש אותם לפני הבחירות, כך דווח היום (שלישי) באתר האינדיפנדנט בערבית. על פי הדיווח, מקור ירדני בכיר אמר כי המלך עבדאללה סירב לפגוש את ראש הממשלה יומיים בלבד לפני הבחירות, וזאת על מנת לא להיות חלק משיקולי הבחירות שלו. 

על פי המקור, ירדן אירחה את נתניהו ערב הבחירות הקודמות וראש הממשלה אמר למלך כי הצהרות ערב הבחירות הן למטרת הבחירות הפנימיות בלבד ובמסגרת המשחק הפוליטי, וכי הוא יתקדם בתהליך השלום. אך דבר לא נעשה מאז, ולכן ירדן לא רצתה להיכנס לשיקולי הבחירות של נתניהו ולחזק אותו בבחירות". 
המקור גם מתח ביקורת על היחס של נתניהו לערביי ישראל. "מצד אחד הוא מתייחס לערבים בישראל כמי שאינם ראויים לשותפות בממשלה ומאשים את יריביו בברית עם הערבים ואף מסית נגדם, אך מצד שני מנסה לפגוש את המלך עבדאללה בשביל הבחירות. לו הפגישה היתה מתקיימת, היא היתה מודלפת ביום הבחירות, כמו שנעשה בעבר", אמר המקור. 

האתר הוסיף עוד, כי גם מלך מרוקו, מוחמד ה-6, דחה אפשרות לפגישה עם נתניהו שבוע לפני הבחירות באמתלה של סדר יום ופגישות שנקבעו מראש. 
עוד צוין בדיווח כי עוזריו של ראש הממשלה עשו מאמצים קדחתניים כדי לערוך פגישות עם מנהיגים ערביים כדי להראות שהוא מדינאי בעל קשרים עם מנהיגים ערביים. 

נתנתיהו סיפר הערב, בחגיגות הניצחון של הליכוד, כי "קיבלתי השבוע ברכות רבות ממנהיגי העולם, אבל מה שריגש אותי במיוחד, זה הברכות שקיבלנו ממנהיגי מדינות מוסלמיות וערביות. לא מנהיג אחד או שניים, אלא הרבה. אני מאמין שיש כאן פתח גדול לעתיד, פתח גדול לתקווה. וכל זה בנוי על כך שהפכנו את מדינת ישראל לכוח עולמי עולה. מדינה חזקה, עצמאית, מדינה מתקדמת, שמביאה הרבה אור לעולם. עשינו זאת בראש מורם, עשינו זאת מתוך עוצמה, ועשינו זאת מתוך יוזמה. ראיתם את בראשית? אנחנו נגיע לירח בקדנציה הבאה, תרשמו את זה. ראיתם את הלב במדפסת תלת מימד, שחוקרים ישראלים מפתחים? זהו הלב הפועם של כולנו. איזו ברכה לאנושות, איזו גאווה לישראל".

עוד אמר, כי "אני מבטיח לעבוד למען כולכם ולמען כל אזרחי ישראל", אמר עוד יו"ר מפלגת השלטון. "אני רוצה כמו הנבחרת הנהדרת כאן, שעובדת יומם ולילה, בוועדות, בממשלה, בכנסת. אני רוצה שכל חלקי החברה הישראלית, יהודים ולא יהודים כאחד, אני רוצה שכולם יהיו חלק בלתי נפרד מסיפור ההצלחה הכביר שנקרא מדינת ישראל. אני רוצה שכולם ייהנו מהשגשוג, מהפריחה והקדמה. נמשיך לדאוג לכולם, נמשיך להביא שגשוג לכולם, ונשמור על הביטחון של כולם".