סכסוכים במשרד האוצר? הערב (רביעי) דווח בערוץ החדשות 13 כי שר האוצר משה כחלון הגיע להחלטה כי אם הוא ישוב לתפקידו באוצר הוא ידיח מתפקידו את ראש אגף התקציבים שאול מרידור, כאשר הסיבה לכך לפי מקורבים היא אבדן האמון של כחלון במרידור בעיקר בעקבות הקלטות יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ, שטען בדבריו כי בכירים באוצר אמרו לו שהמצב באוצר הינו "קטסטרופה". 



בלשכתו של כחלון סבורים כי מרידור הדביק לו דימוי של שר כושל ותמך במפלגת כחול לבן. מרידור מנגד הבהיר כי פגישה עם ראשי מפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית הן נוהג עתיק ומקובל באוצר, המונע משיקולים מקצועיים בלבד.



בתגובה לדיווח מסר מרידור כי "האגף ברשותי שוקד במלוא המרץ בהכנת התקציב שיהיה מאתגר מאד לנוכח המצב התקציבי והגירעון בקופת המדינה כל ניסיון לייחס לעובדי המדינה פעילות פוליטית אינו ראוי". בערוץ 13 מסרו כי השר כחלון סירב להגיב הערב לידיעה.



שאול מרידור. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לפני מספר ימים דווח כזכור כי תמורת הצטרפותו של כחלון למחנה הליכוד הוא יקבל שני שרים בממשלה וכן מינוי אחד מחברי הכנסת של סיעת כולנו כיו"ר של אחת מוועדות הכנסת. כחלון ימונה לשר האוצר, אך עם זאת, סמכויותיו יהיו מצומצמות בהשוואה לקדנציה הקודמת.
 אלי כהן, מספר 2 בכולנו, יחזור ככל הנראה לתפקיד שר הכלכלה והתעשייה. שרת השיכון היוצאת יפעת שאשא־ביטון תמונה לתפקיד יושבת ראש אחת מוועדות הכנסת, ככל הנראה ועדת העבודה והרווחה. גורמים במפלגת כולנו ציינו שכל הנושאים הללו נסגרו מראש ונתניהו כבר שוחח עם כחלון.