חטא בלשונו, והתנצל: אלי חזן, מנהל אגף קשרי החוץ בליכוד, מחק אתמול ציוץ תמיכה בסנטיאגו אבסקאל, מנהיג VOX, מפלגת הימין הקיצוני בספרד המתמודדת בבחירות שייערכו היום. הסיבה: הציוץ עורר ביקורת קשה בספרד. חזן גם התנצל על הודעת התמיכה שכתב.
 
חזן צייץ בטוויטר ברכה לאבסקאל, ואיחל לו ולמפלגתו הצלחה בבחירות. העיתונאי הנריקה צימרמן, המדווח ממדריד על הבחירות בספרד, צייץ אתמול בטוויטר: "מחר יש בחירות בספרד, ואני כאן בעבודה. הליכוד הוציא הודעת תמיכה במפלגת הימין הקיצוני VOX החדשה, בעלת הגוונים הניאו־נאציים. הקהילה היהודית בהלם! למה אני לא מופתע?".
 
בעקבות דברים אלה ולנוכח הביקורת שנשמעה בספרד, מחק חזן, כאמור, את הציוץ שלו. "העליתי בטעות ציוץ בלי לקבל אישור ומחקתי אותו", אמר ל"מעריב".

חזן גם פרסם התנצלות שבה נאמר: "הציוץ על מפלגת VOX הספרדית היה על דעתי האישית בלבד, ואני מתנצל בפני אותם אלו שנפגעו. לא היה נכון לצרף את מפלגת הליכוד הרשמית להבעת דעתי האישית, ואני מצר על כך. כל שנותר לי הוא לאחל בהצלחה רבה לכל המפלגות הספרדיות התומכות בישראל, באזרחיה ובמדיניותה".
 
לאחר שחזן מחק את הציוץ שלו, הגיב צימרמן: "אז לפעמים ציוץ יכול לעזור. הליכוד מחק את הודעת התמיכה במפלגת VOX של הימין הקיצוני הספרדי. מעניין מה דעתם על הקיצוניים באיטליה, הונגריה, פולין, אוסטריה או ברזיל".