חברת הכנסת המיועדת מיקי חיימוביץ' (כחול לבן) שלחה היום (שני) מכתב ליו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) ובו היא מבקשת כי עד תום פגרת הקיץ יוחלף הריפוד של הכיסא שלה במליאה. "ריפוד הכיסאות במליאה עשוי מעור פרה. הנני טבעונית צמחונית, ומטעמים מוסריים ומצפוניים אינני עושה שימוש בעור בכל מהלך חיי. מבקשת להודיעך כי לא אוכל לשבת במליאת הכנסת על כיסא מעור פרה או כל חיה אחרת".
עוד נכתב: "מובן לי כי אנו נמצאים ימים ספורים לפני המועד שבו תתחיל הכנסת ה-21 את דיוניה. לכן אני מבקשת כי עד תום פגרת הקיץ תערכו להחליף את ריפוד הכיסא שאמור לשמש אותי במליאה לריפוד דומה מבד סינטטי שאינו עשוי מעור של בעל חיים. או תימצא בעיה למימון השינוי, אני מציעה לממן זאת מכספי. בעתיד יתכן כי מן הראוי באופן עקרוני לבחון החלפה של כל המושבים במליאת הכנסת לכאלו שאינם עשויים מעור בעלי חיים".

יו"ר הכנסת התייחס לבקשתה בראיון בגלי צה"ל ואמר: "אי אפשר שכל ח"כ יבחר לעצמו כיסא. מדובר בכספי ציבור". גורמים בכנסת הוסיפו כי "פניה דומה הגיעה גם בכנסת שעברה על ידי חברות הכנסת יעל כהן פארן ושרן השכל, והיא נענתה בשלילה".

כזכור, לקראת ההשבעה החגיגית של הכנסת ה-21, שתתקיים מחר, הכנסת ערכה היום קורס מזורז ל-49 חברות וחברי הכנסת החדשים, שבשיאו הוזמנו הח"כים הטריים אל אולם המליאה להכרות ראשונה עם כפתורי ההצבעה ועם כורסאות העור אותן יחבשו בקדנציה הקרובה. מי שהיו בין הנעדרים מהקורס המזורז, היו ראש האופוזיציה הטרי בני גנץ, מספר 4 בכחול לבן גבי אשכנזי ויו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי. ח"כ מיועד נוסף שלא הגיע היה יו"ר בל"ד-רע"מ מטאנס שחאדה.
קודם לכן קבלו הח"כים החדשים הדרכה בסיסית בכל הלכות הבית. הם ישמעו הרצאות פתיחה מיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, המנכ"ל אלברט סחרוביץ' ומזכירת הכנסת ירדנה מלר הורוביץ, ואחר כך יוצגו ביניהם מגוון הכלים הפרלמנטריים שיעמוד לרשותם בתקופת הכהונה. כך למשל יקבלו הח"כים תדרוך ראשוני לגבי הגשת הצעות חוק, שאילות, הצעות לסדר, נאומים בני דקה ועוד. היועץ המשפטי לכנסת עו"ד איל ינון יסביר להם על הכלים המשפטיים שהוא מעמיד לרשותם, על השגרה הפרלמנטרית ועל הליכי החקיקה. קצין הכנסת יוסי גריף ידבר על סידורי הביטחון ואבטחת המשכן וחברי הכנסת וחשב הכנסת יסביר על תלוש המשכורת וההטבות השונות להם הם זכאים מתוקף תפקידם.